אלפי אנשי מקצוע ומקבלי החלטות ביקרו ב- Isprint 2015 (ישפרינט) - תערוכת הדפוס המקצועית הבינלאומית הגדולה בישראל שהתקיימה בגני התערוכה בתל אביב. בין החידושים שהוצגו בתערוכה: טכניקות הדפסה על מגוון חומרים קשיחים, מסכי פירסום הולוגרמי לנקודות מכירה, מדבקות ייחודיות המעניקות לרכבי יוקרה גימור דמוי מראה, מכונות דפוס וטכנולוגיות חדשניות. חברת גטר הציגה במקום תהליך הדפסה וגימור שלם של הדפסת אופנוע מקרטון באמצעות פס ייצור שלם של מכונות חדשניות שעלותן מיליוני שקלים. מנכ"ל קבוצת שטיר, גיל שטיר: "בתערוכה נסגרו עסקאות בעשרות מיליוני שקלים"
מערכת טכנולוגית חדשה תצפה בקהל הנמצא מול מסכי שילוט דיגיטלי, תנתח את הגיל, המין, מספר הצופים בכל רגע נתון, משך זמן הצפייה ואפילו מצב הרוח - ותתאים את הפרסומת המשודרת במסך הדיגיטלי לקהל היעד
לראשונה בישראל: מסכים דיגיטליים תלת-מימדיים (הולוגרמות) שיוצבו בנקודות המכירה יאפשרו למפרסמים להשתמש במסכים כארון תצוגה למוצרי יוקרה ולהקרין עליהם סרטוני קידום מכירות בתלת מימד.
קמפיין ייחודי של תרומה לקהילה יעלה עם צאת יום כיפור ב"השתלטות" מלאה על כל מסכי החוצות של חברתCTV ברחבי הארץ למשך שעה. הקמפיין שנוצר ע"י מקאן אריקסון עבור העמותה החברתית "שורשים", המסייעת ותומכת לקשישים וגמלאים, נתרם ע"י CTV במטרה לסייע לעמותה לגייס תרומות למימון ארוחות חג לקשישים ונזקקים. במקביל תרמה החברה גם מדיה בשווי של כ- 50 אלף ₪ לעמותת "לתת"
חברת CTV מדיה, המתמחה בשילוט דיגיטלי, החלה להשתמש בטכנולוגיה חדשה ובלעדית לחברה, המכונה LivePromo , ומאפשרת שידורים ישירים בזמן אמת של אירועים על גבי טלוויזיות החוצות שלה. השידורים יתבצעו על גבי 27 מסכי הענק של CTV הפרוסים בצמתים מרכזיים בכל רחבי הארץ וזוכים לחשיפה של למעלה משני מיליון צופים ביום.
קמפיין חדשני ובלתי שגרתי להגדלת המודעות והרגישות למתמודדים עם הפרעות נפשיות יוצא לדרך: לאחר תהליך בלתי שגרתי שעירב סטודנטים לעיצוב משנקר, משתתפי "עמיתים" המתמודדים עם מוגבלות נפשית, רכזי התכנית ועובדי CTV, נוצר קמפיין חדשני שיעלה בדף פייסבוק ובמסכי החוצות של חברת CTV השבוע, במסגרת חודש המודעות לבריאות הנפש (נובמבר). הקמפיין "ישים על השולחן" בעיות קטנות וגדולות איתן מתמודדים אנשים עם בעיות נפשיות.