עמותת אור ירוק: 82 דוחות בממוצע נרשמים בכל יום, לנהגים שעברו באור אדום. תושבי ירושלים במקום הראשון. ארז קיטה מנכ"ל עמותת אור ירוק: "הדרך למגר את התופעה המסוכנת הזו היא אכיפה חסרת פשרות באמצעות תוספת של שוטרים וניידות למשטרת התנועה ובעיקר תוספת של מצלמות בולטות ומשולטות שיוצבו בצמתים וירתיעו נהגים מלהתפרץ לצומת באור אדום ולהמר על החיים של כולנו"
רק בירושלים לבדה, התרחשו בשנה שעברה 335 תאונות במעורבות נהגים צעירים, לעומת 312 בתל אביב. ארז קיטה, מנכ"ל עמותת אור ירוק: "המדינה חייבת להוסיף שיעורי חינוך לתעבורה ובטיחות בדרכים לתלמידי התיכון בכדי שהם יבינו באמת את הסכנות הטמונות בכבישים ואת האחריות הגדולה שמוטלת עליהם לנהיגה בטוחה"
עמותת אור ירוק: למרות הנתונים הגורפים - רק 4% מרגישים בטוחים יותר לנסוע עם אישה ולא עם גבר - תושבי הדרום יותר מפחדים לנסוע עם נהגות לעומת התל אביבים. ארז קיטה, מנכ"ל עמותת אור ירוק: "חסרים אלפי נהגים בתחבורה הציבורית ובענף הרכב הכבד. נשים לוחמות בצבא ומטיסות מטוסים ולכן הגיע הזמן שהמדינה תעודד אותן להשתלב גם בתחום הרכב וההסעות, כך נוכל לשלב כח עבודה איכותי בתחום הרכב וגם אולי לצמצם את תאונות הדרכים"
חופשת פסח עוד רגע כאן ובקרוב מאות אלפי ישראלים יגדשו את כבישי ישראל בדרכם לטיולים ובילויים בכל רחבי הארץ. בכדי שכולם יחזרו מהחופשה בשלום, נותנת עמותת אור ירוק כמה טיפים לנסיעה בטוחה בחופשה יוצאים לחופשה – חוזרים בשלום: מנכ"ל עמותת אור ירוק, ארז קיטה: "בכדי שכולם יחזרו הביתה בשלום, יש להימנע מנסיעה בעייפות, להקפיד על עצירות בדרך ולהימנע משימוש בטלפון הסלולארי לאורך כל הנסיעה"
עמותת אור ירוק: הירושלמים הם שיאני הדוחות בגין שימוש בטלפון בזמן נהיגה – 40 אלף דוחות ניתנו בעיר בשש השנים האחרונות. ארז קיטה, מנכ"ל עמותת או ירוק: "מדינת ישראל מכניסה כסף רב מהקנסות שהיא גובה מעברייני התנועה, הגיע הזמן שהכסף יחזור לאזרחים וישמש להצלת חיים בכבישים - תוספת של ניידות ושוטרים יגבירו את הנוכחות המשטרתית בכבישים וירתיעו נהגים מלאחוז בטלפון ולסכן את החיים של כולנו"
אבי נאור יו"ר ומייסד עמותת אור ירוק מינה את ארז קיטה למנכ"ל העמותה. אבי נאור יו"ר ומייסד עמותת אור ירוק: "בחמש שנים האחרונות, אנו עדים לכך שמגמת הירידה בתאונות דרכים אותה חווינו עד שנת 2012 נפסקה. בשנה זו היו 290 הרוגים ומאז שיעור ההרוגים עולה בהתמדה. אין ספק שהקיצוץ התקציבי במאבק בתאונות הדרכים, מספר הניידות במשטרה שקוצץ, מספר השוטרים שקוצץ ואי התקנה של מצלמות המהירות בהיקף הנדרש, הם הגורמים למגמה זו.