בעקבות הצהרת מנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA), בנוגע לאזהרות גראפיות חדשות, אשר יופיעו על-גבי חפיסות סיגריות ובפרסומות לסיגריות, האגודה למלחמה בסרטן תומכת בתהליך, שבכוחו להעלות את ההרתעה ולהפחית את שיעורי העישון. מחקרים הוכיחו, כי הזדהות האדם שנחשף למסר מצולם עם תוכן המסר – גבוהה פי 3 כאשר מדובר באזהרות מצולמות. האזהרות החדשות שנבחרו כוללות תמונות של ריאות שחורות מעישון; חלקי גוף שונים פגועים מסרטן; שיניים שחורות וחניכיים פגועות מעישון; תמונת מעשן לאחר כריתת גרון ועוד