אחד התחומים החדשים והבולטים ביותר באסטרטגיות עסקיות היום הוא "אחריות חברתית". עד היום היה מקובל לחשוב שאחריות חברתית היא שם נרדף לקשרי קהילה, לתרומת כסף או להתנדבות עובדים אך אלה, הן חלק קטן בתוך המכלול הקרוי אחריות חברתית. אופי הקשר עם הקהילה משתנה והופך להיות חלק אינטגרלי ומשמעותי בתוך האסטרטגיה השיווקית של הגוף עסקי, הקשר עם הקהילה הופך למרכיב חשוב במיצוב התדמיתי של הגופים העסקיים.
יחסי ציבור 'לוטן תדמיות' נבחרו להמשיך להוביל את תקציב יחסי הציבור של מוזיאון ישראל, ירושלים. מוזיאון ישראל הינו המוזיאון הגדול והחשוב ביותר בישראל. המוזיאון נמצא בין עשרת המוזיאונים הכוללניים הגדולים בעולם. בקיץ האחרון, בפתיחה מתוקשרת וחסרת תקדים, נשלם פרויקט בן שלוש שנים של חידוש, שדרוג והרחבה, הגדול מסוגו בתולדותיו של המוזיאון
ביום ראשון ה- 14/03/2010, יקיים במועדון רידינג 3 במתחם נמל תל אביב, המרכז המשולב לאבחון ולמניעת סרטן, ארוע הוקרה, לרגל העברת המרכז למעונו החדש. את הארוע ינחה יאיר לפיד וישתתפו בו אמנים רבים וביניהם: אביב גפן, יהונתן גפן, תמיר הרפז, יעקב כהן, ישראל קטורזה, רמי קלינשטיין ועינת שרוף. בנוסף, יקחו חלק בהתנדבות האירוע האמנית מיכל רובנר, אביב גלעדי ויעל לוטן