קמפיין ייחודי של תרומה לקהילה יעלה עם צאת יום כיפור ב"השתלטות" מלאה על כל מסכי החוצות של חברתCTV ברחבי הארץ למשך שעה. הקמפיין שנוצר ע"י מקאן אריקסון עבור העמותה החברתית "שורשים", המסייעת ותומכת לקשישים וגמלאים, נתרם ע"י CTV במטרה לסייע לעמותה לגייס תרומות למימון ארוחות חג לקשישים ונזקקים. במקביל תרמה החברה גם מדיה בשווי של כ- 50 אלף ₪ לעמותת "לתת"
"בעל עסק-איפה אתה כשמחפשים אותך בסלולאר?" - קבוצת דפי זהב יוצאת בקמפיין פרסום בעלות של 500,000 ש"ח. קמפיין הפרסום ילווה השקת שירות יחודי וראשוני של קבוצת דפי זהב במסגרתו יוענק שירות של התאמת אתרי אינטרנט למכשירי סלולאר, לבעלי עסקים קטנים ובינוניים
וולוו עולה בקמפיין מכר חדש לדגם ה- s40, הרכב המשפחתי היוקרתי באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון. הקמפיין יעלה בעיתונות הארצית וברדיו בתקציב מדווח של כ-400,000 ₪ . תוקף המבצע עד לסוף ספטמבר
וולוו עולה בקמפיין מחודש למכונית היוקרה הייצוגית של המותג – VOLVO S80 באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון. תקציב קמפיין מדווח - 250,000 ₪