דפוסי העבודה בכל חברה נקבעים על ידי מנהליה. כשמדובר בחברה קטנה, הבעלים מדריך את כל אחד מהעובדים החדשים וגם לאורך כל הדרך וזאת כדי להגיע להישגים. המטרה של כל עסק היא להגיע להכנסות משמעותיות ולרווחים נאים ולכן זה הדבר שמדרבן את המנהלים לקדם תהליכים שונים שיובילו לכך. אך כאשר החברה גדלה וכל בעל תפקיד תופס את מקומו בחברה ומיום ליום מעצים את רמת המעורבות ואת הידע שלו, הוא יוצר מצב שבו אחרים אינם יודעים ואינם מכירים את הפעילות הרוחבית שלו בסיטואציות מסוימות. זו הסיבה שחייבים לבצע התנהלות פנים ארגונית שמתעדת את אופן ההתנהלות שלו, למקרים שבהם הוא לא יהיה פעיל בחברה.