קידום אתרים

(הרשת)
קידום אתרים

עולם העסקים הוא אף פעם לא עולם פשוט. ההתמודדות עם התחרות עם עסקים אחרים יכולה להרתיע רבים מפתיחת עסק. אם אנחנו רוצים לפתוח עסק חדש לא כדאי לנו לפחד מהמתחרים – אלא פשוט לחשוב על דרכים בהם אנחנו יכולים להקדים אותם. קידום אורגני של אתרים יכול לאפשר לנו להקדים את המתחרים שלנו. קידום מסוג זה עובד על פרמטרים שונים אותם קובע מנוע החיפוש גוגל. אחד מהפרמטרים הכי חשובים בקידום של כל אתר הוא התוכן שיש באתר. בחירה של תוכן ייחודי לאתר שלנו ושמירה על סגנון כתיבה בהיר ומעניין שמתאים גם לכללי הקידום של גוגל יכול לאפשר לקדם את האתר שלנו בגוגל באופן אורגני כך שהוא יהיה במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש של גוגל בביטויים בהם נבחר לקדם אותו.

(היי טק)
בניית אתר לסלולר

כל מי שיש לו עסק ורוצה להגיע אל כמה שיותר לקוחות יודע לומר: אם לא נשקיע בנוכחות האינטרנטית יהיה לנו מאוד קשה להצליח לעמוד בקצב התחרות. לכן בהחלט אפשר להבין אתכם אם גם אתם רוצים לעשות הכול כדי להופיע אונליין, שכן הלקוחות שלכם שמחפשים אתכם ירצו לדעת שיש לכם נוכחות באינטרנט.

(הרשת)

כל בעל אתר ובפרט בעל עסק שיש לו אתר אינטרנט, רוצה להגיע לרמת חשיפה מקסימאלית בגוגל. זו הדרך היחידה שתאפשר לו להרוויח באינטרנט. לבנות אתר מבלי לעזור לו להיחשף לקהל גולשים מקסימאלי, לא יכול להועיל. בשביל לחשוף את האתר לכמות גולשים מקסימאלית, יש צורך לעשות לו קידום.

נוצר ב-12.11.2015 10:11
(און ליין)

Barry_Schwartz_smallכנס האינטרנט SphinnCon Israel, למומחי קידום אתרים ושיווק באמצעות רשתות חברתיות יתקיים ב-7 למארס 2010 בבית הספר הגבוה לטכנולוגיה בירושלים (מכון לב). בכנס שנערך בפעם השנייה בישראל, ירצו בין היתר בארי שוורץ מארה"ב, הנחשב לאחד הבלוגרים המובילים בתחום ה-SEO ו-ונסה פוקס, לשעבר בכירה בגוגל, המוציאה לאור בימים אלו את הספר Marketing in the Age of Google. הכנס הוא היחיד מסוגו בישראל המיועד למומחי קידום האתרים ושיווק באמצעות רשתות חברתיות