״אין דמוקרטיה עם משטרה פוליטית״ קמפיין חוצות חדש נגד התנהלות משטרת ישראל
שוטר אתה חסר - נתלו גם שלטים עם תמונת הקבר של משטרת ישראל המסמלים את מותה של המשטרה כפי שהכרנו
הושק קמפיין חדש לתושבי הערים המעורבות בבחירות המוניציפליות הקרובות
תלמידים למען תלמידים שמחלימים מסרטן: תלמידים ישתתפו בתחרות רב שלבית לבניית קמפיין להעלאת המודעות ל"יום שאחרי" של ילדים שחלו בסרטן. הקמפיין הזוכה יתוקצב ב-20,000 שקלים לשם מימושו, ובדרך יפתרו התלמידים חידות במתמטיקה
PassportCard זכתה בפרסים עבור הישגיה בשנת 2016: ספק השירות המומחה הטוב ביותר וקמפיין השיווק הטוב ביותר
ראשונה בישראל- ג'נרל מילס ישראל, יבואנית מותג חטיפי הדגנים NATURE VALLEY וליימן שליסל מפיצת המותג בישראל - ישיקו קמפיין פרסום, המזמין את הקהל הרחב ל"אכול את השלט". הקמפיין הכולל שהגה משרד הפרסום "אברהם", ימשך כשבועיים, ויכלול חסויות בטלוויזיה, שילוט חוצות על גבי עמודי ענק של חברת נור, בצמתים מרכזיים ברחבי הארץ ומיתוג תחנות אוטובוס ייחודי: תחנות המכוסות בשילוט של חברת Jcdecaux - יכוסו במאות חטיפים הניתנים להסרה, והעוברים והשבים יוזמנו לקחת מהם "ו"ליהנות מן הטבע"
רשת מועדוני הכושר Great Shape עולה בקמפיין 'חוזרים לכושר אחרי החגים' בהיקף של כ – 600 אלף ₪ הקמפיין ילווה במבצע אטרקטיבי שמטרתו לעודד חזרה לכושר רק ב-78 ₪ לחודש הראשון!
"מדינת ישראל מחנכת את האזרחים שלה להיות עדר פראיירים של הבנקים. דרוש חינוך כלכלי מחדש" במילים חריפות אלו השיק רו"ח שי באטון קמפיין חדש, בתקציב של 250 אלף ש"ח, של רשת המכללות לעצמאות כלכלית Cash Flow Israel , תחת הכותרת: "אל תאמין לדן שקרן"
מנכ"ל סוכנות הפרסום הבינלאומית C102 אלעד שניאור ואחד מאנשי הקראייטיב המוערכים כיום, נתבקש ע"י נשיא קרן הכישרונות הפורטוגזית – The Talent Foundation לסייע בהשקת קמפיין גיוס כספים בפורטוגל ובעולם כולו למען החברה הפורטוגזית
מעצבת האופנה ובעלת רשת החנויות סיגל דקל עולה בקמפיין קיץ 2010, תחת הססמא "סיגל באה לעבודה" הקמפיין עולה בהשקעה של כמיליון שקל, והינו המשך של קמפיין החורף "45H", שהשיק את מיצוב האופנה לשעות העבודה. הקמפיין יכלול קטלוג בדיוור ישיר, מודעות בעיתונות הארצית והמקומית, פעילות אינטרנט, פייסבוק ורשתות חברתיות ונק"מ
המומחים של טפחות חוזרים: מזרחי-טפחות מעלה קמפיין חדש לבסס את מעמדו כבנק המוביל בארץ בתחום המשכנתאות. הקמפיין מדגיש את הרעיון כי בהחלטה חשובה כל-כך כדאי לפנות למומחים של טפחות. הקמפיין יעלה בכל אמצעי המדיה באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, ההשקעה במהלך כולו נאמדת בכ-4 מיליון ₪