לאחר שבשנה האחרונה המותג עלית מקבוצת שטראוס מנהל תקשורת שוטפת עם צרכניו מעל דפי הפייסבוק באמצעות דמויות ה"עליתים". ולאחר הקמפיין שקרא לצרכנים להחליט על שמו של מוצר "וופלים או בפלות", לראשונה - פרסומת שנכתבה בוימה ושוחקה ע"י צרכנים אמיתיים. המהלך החדש למותג "שוקולד פרה", בהיקף של כ 4 מיליון ₪, יתחיל מחר בתשדיר של דקה וחצי שיחשוף את ההכנות למסע ב"מייקינג אוף", שישודר ב"ברייק הזהב" של תוכנית "האח הגדול" ערוץ 2
שטראוס מים ישראל, מחזיקת מותג תמי 4 מקבוצת שטראוס, נרתמת לשמירה על הסביבה:משיקה סדרת בקבוקי שתייה אקולוגיים לשימוש רב פעמי הניתנים למיחזור מלא, עם ציפוי ייחודי השומר על איכות המים ונקיונם ומונע טעמי לוואי
איגוד המזון בהתאחדות התעשיינים התכנס אתמול (14.12) במלון דן פנורמה לאסיפה הכללית. במהלך האירוע העביר גדי לסין, יו"ר האיגוד סקירה מקיפה על פעילויות האיגוד והישגיו במהלך השנתיים האחרונות. בהמשך האסיפה, נבחרו נציגים חדשים למוסדות האיגוד, ולמוסדות התאחדות התעשיינים. גדי לסין, מנכ"ל קבוצת שטראוס, נבחר לכהונה שנייה כיו"ר איגוד המזון ויכהן שנתיים נוספות
שטראוס פריטו ליי משיקה: תפוצ'יפס עשוי עם 100% שמן זית בטעם רוזמרין, טעם חדש שיתווסף לסדרת תפוצ'יפס
שטראוס מחזירה את "מעדן הגולן" לאחר 10 שנים. במסגרת המהלך מחזירה שטראוס גם את הקמפיין המיתולוגי של מעדן הגולן עם הפרות, באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R (הקמפיין המקורי נוצר על-ידי טמיר כהן)
אחלה של שטראוס, שהכריזה לפני כחודשיים על מהלך אסטרטגי למותג אחלה תחת ההבטחה "לאכול טוב לאכול אחלה", במסגרתו הושקו מוצרי חומוס וטחינה הכוללים טחינה משומשום מלא, השיקה מוצר חדש לילדים ולאמהות - חומוס הכולל טחינה משומשום מלא ועם.. מלפפון חמוץ
עץ הזית עתיק היומין, שניטע באחרונה במיקום חדש לו, מואר בתאורה ירוקה הוא מחזה חדש למכוניות שחולפות ברחוב הסיבים על פני פארק ינאי שברמת סיב בפ"ת. מנהלת אזורי התעשייה, בשיתוף חברת הדס האחראית על נושא האחזקה בפארק ינאי שבו ממוקמות חברות שטראוס וחברת התקשורת טריפל c, נטעו לאחרונה תשעה עצי זית ובהם עץ זית עתיק יומין בן 150 שנים
קפה עלית מקבוצת שטראוס ממשיך לפנות לקהל הצעיר עם המותג קפה נמס עלית והפעם עם קונספט ייחודי וחדשני: "מיוזיקפה", ההופעות האינטימיות של קפה נמס עלית, פעילות קיץ בהיקף השקעה של כ- 2 מיליון ש"ח, בהשתתפות אביב גפן, עברי לידר, מוש בן ארי, כנסיית השכל, מרסדס בנד, מופע הארנבות של ד"ר קספר והדג נחש
ציון בלס, מנכ"ל שטראוס ישראל ושחר פלורנץ, סמנכ"ל הכספים של קבוצת שטראוס הודיעו היום על סבב מינויים בשטראוס ישראל . דניאל זינגר שכיהן כסמנכ"ל הכספים של שטראוס ישראל מתמנה למנהל השיווק של שטראוס פריטו-ליי, ואילו אריאל שיטרית אשר כיהן כחשב הקבוצה יחליף בתפקידו את דניאל זינגר ויתמנה לסמנכ"ל הכספים של שטראוס ישראל
לדברי מיכל איתן, מנהלת השיווק בחטיבת הבריאות בשטראוס: "אחלה של שטראוס מוביל בימים אלה מהלך אסטרטגי תחת ההבטחה להיות הבחירה הטובה ביותר למשפחה" והסיסמא החדשה: 'לאכול טוב, לאכול אחלה'. כחלק מהמהלך, מסבירה איתן: "בחרנו במשפחת בנאי כמתאימה ביותר להוביל את הקמפיין, המשפחה הישראלית, המוכשרת והאהובה, שמה שעושה אותה לכל כך מיוחדת הם המרכיבים שלה". הקמפיין יעלה לאויר במחצית חודש יוני. באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי