בין אם אתם עוסקים בשיווק, תקשורת מול עיתונות, ניהול מדיה, מיתוג או בכלל בעסק כזה או אחר, תוכן תמיד היה חלק חשוב במערך יחסי הציבור. בעידן הנוכחי, הוא הופך להיות פי כמה וכמה חשוב יותר. יחצ"נים מקצוענים שלא משכילים ולא משכללים את היכולות שלהם ליצור אסטרטגיות תוכן איכותיות, כאלה שניתן למדוד את תוצאותיהן, להסיק מסקנות וליישם אותן, נשארים הרחק מאחור ככל שעתיד יחסי הציבור הדיגיטליים מתפתח. שינויים שהתרחשו ועוד יתרחשו בעתיד דרך מחשבים, סמארטפונים והאינטרנט בכל הקשור לעולם המדיה הדיגיטלית, הפכו, הופכים ויהפכו את התוכן לנגיש בעיני כולם, כל הזמן
מ.ט.י דיגיטל. "אנו חיים בעידן הדיגיטלי, שבו עולם הפרסום עובר לכיוון הניו מדיה, האינטרנט והרשתות החברתיות, כאשר בדיוק לשם כך הוקם מ.ט.י דיגיטל, במטרה לספק מידע שימושי ועזרה מעשית לבעלי עסקים וארגונים בנושא הפוטנציאל השיווקי הקיים היום ברשת", אמר השבוע מנכ"ל מ.ט.י גליל מערבי קריות, הנרי ביטון.