בטור חדש, מיוחד ל thepulse שיווק, כותב דניאל צוקרמן, יועץ מומחה לשיווק באינטרנט, על עולם השיווק החדש והניו מדיה. והפעם, מתמקד צוקרמן בטרנד החדש של השיווק בפייסבוק, ושואל את השאלה האמיתית - האם זה בכלל אפקטיבי?
חברת מיתוג, בראשות טל סנדרוני, תבצע קמפיין פייסבוק לתערוכת אוטומוטור 2010, המתקיימת בחסות רדבול. גולשי פייסבוק מתבקשים, במסגרת הקמפיין, לשלוח את "סיפור האקסטרים שלהם" בליווי תמונות או סרטונים, ולהזמין את חבריהם לדרג את הסיפור שלכם ע"י "לייק" "אהבתי" ו/או תגובה
לאחר שערכו פעילות ייחודית בפייסבוק וחילקו ל-500 גולשים תחפושות של החולבות מהפרסומת, של מותג היוגורט מולר, הקמפיין החדש של מחלקת האינטראקטיב והניו מדיה של משרד הפרסום יהושע tbwa מציע לגולשים לשלוח תמונות שלהם מחופשים לחולבות ולזכות בפרסים