חברת פזגל, המתמחה ביצור דלתות ושערים מתרוממים, הציגה את הפיתוח החדש speedy, דלת מתרוממת מהירה בגובה 3 מטר הנפתחת ב-2 שניות בלבד, בתערוכת ida-expo הבין לאומית שהתקיימה השנה בלאס וגאס נבאדה, ארה"ב.
לאור הפרסומים על מסקנות ועדת קדמי ראוי להסתכל על התמורות שחלו על שוק המזון הישראלי. נראה כאילו הועדה לא הבינה עד הסוף את מצב השוק ומסקנותיה אינן עמוקות ורחבות מספיק על מנת לפתור את הבעיות המורכבות של השוק. בחלק מהמסקנות היא שוגה בניתוח השוק וחלקן אינן ישימות
מותק, תהייה "נחמד" - מה גורם לנו להחליט לרכוש מוצר? איזו חוויה אנחנו זוכרים מאנשים שנותנים לנו שרות, והאם אפשר ללמוד "להיות נחמד"?
לראשונה בישראל, הוקם מיזם אינטרנטי, אתר "חסות", המרכז עבור כל מי שעוסק בשיווק את אפשרויות הפרסום הזמינות להיחשף לקהל היעד שלו
במכללה האקדמית נתניה ייערך ביום חמישי הקרוב (22/7) כנס ראשון מסוגו על קידום שיווק עסקי ע"י פענוח קולות של הצרכנים. את השיטה פיתח מרצה בביה"ס למינהל עסקים במכללה, ד"ר יורם לבנון. ע"פ השיטה יכול איש השיווק לזהות את מידת שביעות הרצון של הלקוח הפוטנציאלי ואת נכונותו לרכוש את המוצר ע"פ קולו. ד"ר לבנון פענח לדבריו את צופן האינטואיציה בקול, דבר המאפשר לקדם את השיווק ולשפר את התקשורת הבין אישית