בין אם אתם עוסקים בשיווק, תקשורת מול עיתונות, ניהול מדיה, מיתוג או בכלל בעסק כזה או אחר, תוכן תמיד היה חלק חשוב במערך יחסי הציבור. בעידן הנוכחי, הוא הופך להיות פי כמה וכמה חשוב יותר. יחצ"נים מקצוענים שלא משכילים ולא משכללים את היכולות שלהם ליצור אסטרטגיות תוכן איכותיות, כאלה שניתן למדוד את תוצאותיהן, להסיק מסקנות וליישם אותן, נשארים הרחק מאחור ככל שעתיד יחסי הציבור הדיגיטליים מתפתח. שינויים שהתרחשו ועוד יתרחשו בעתיד דרך מחשבים, סמארטפונים והאינטרנט בכל הקשור לעולם המדיה הדיגיטלית, הפכו, הופכים ויהפכו את התוכן לנגיש בעיני כולם, כל הזמן
המכון הישראלי לדמוקרטיה לקראת הדיון מחר בוועדת שרים לענייני חקיקה בענין אסדרת התוכן השיווקי: "הצעת החוק משקפת עמדה מאוזנת שלפיה אין לאסור על תוכן שיווקי; במקום זה יש ליצור משטר של גילוי ואסדרה בכל סוגי אמצעי התקשורת, תוך חידוד הגדרות החוק". מנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר: "אנחנו פועלים היום לאסדרה שתביא לכללים שקופים של גילוי נאות לפני, במהלך ובסיום התכנית, תוך הפרדה בין סוגי התכניות (חדשות, תוכן לילדים ותכנים נוספים)."