הלוטו משנה כיוון בקמפיין יוצא דופן- הלוטוגוצים עוזרים להציל את העולם, ולא דואגים רק לצדק הפרטי של הזוכה. הקמפיין החדש של הלוטו: "מה יסדר לך את החיים" מציע לזוכה, בדרך הומוריסטית בעזרת הלוטוגוצים, להשקיע למען עולם טוב יותר, או.... להתפנק ביאכטה או וילה מפוארת

כלים

קמפיין הלוטוגוצים היה אחד הקמפיינים האהובים והמוצלחים של השנים האחרונות. הקמפיין זכה בפרסי שיווק ופרסום רבים וביניהם גם "פרס אפי" היוקרתי. בקמפיין חדש וייחודי המבוסס על סרטוני טלוויזיה ופרסום ברשתות החברתיות, הלוטוגוצים עולים שלב ומסייעים בתרומה לעולם ולא רק לפרט. על הקמפיין החדש אחראי משרד הפרסום אדלר חומסקי.

"בקמפיין זה, לוקחים הלוטוגוצים את סיפור המותג הייחודי שלב אחד קדימה. השלב הבא עוסק בדבר גדול יותר מהאדם הבודד. מהיום, הלוטו פותח מחשבה חדשה: הפרס הגדול שהלוטו מאפשר לך לייצר עולם טוב יותר! או.... לפנק את עצמך בכל דרך שתבחר ולחיות את החיים הטובים". כך אומרת דפנה נעים שאול, סמנכ"לית השיווק והמכירות של מפעל הפיס.

עוד מציינת נעים שאול :"ממחקר פנימי שערכנו אנו יודעים שהרבה אומרים לעצמם שהזכייה בלוטו תאפשר להם (לצד שיפור החיים החומרי) לסייע לעולם ולשפר עוולות. הרבה אנשים אומרים שאם הם היו זוכים בלוטו הם היו תורמים לנזקקים, היו מסייעים למשפחה או לחברים, היו פותרים בעיות בעולם וכו'. הקמפיין החדש של הלוטו נועד להציף את האפשרות הזאת בפני האנשים ".

על הקמפיין, שכותרתו היא "מה יסדר לך את החיים?", אחראי משרד הפרסום אדלר-חומסקי והוא כולל שתי פרסומות שאורכן כדקה. הפרסומות מציגות שתי אפשרויות בפני הזוכה בלוטו: האפשרות הפילנטרופית, האכפתית לאיכות הסביבה ולהצלת העולם מעוולות: להציל לוויתנים מציידים מרושעים, או להציל את יערות הגשם, אל מול האפשרות לקנות פנטהאוז, יאכטה חלומית או מכונית ספורט.

יחד עם הזוכה, הלוטוגוצים, שעד כה עזרו להשיג נקמה בבוס, בקבלן או במנהל הבנק, הופכים למתקני עולם ועושי צדק חברתי, בדרכם החביבה, כרגיל.

"זו הזדמנות להעלות על הפרק נושאים מהותיים הקשורים באיכות חיינו ובדאגה לסביבה שיכולים להשתלב גם בפרסומת עוצמתית ומחויכת שמציגה את הדילמה בין שתי הדמויות- הפילנטרופית מול המטריאליסט. הקמפיין יגובה בפעילות נרחבת ברשתות החברתיות, ויעורר אנשים לחשוב גם על הכלל ולא רק על עצמם", מסר שי לירז, מנהל שיווק הלוטו.

קרדיטים:

סמנכ"לית שיווק, מכירות ופרסום: דפנה נעים שאול

מנהל שיווק לוטו: שי לירז

מנהלת אגף פרסום: חמי פדן

תקציבאית פרסום: קרן אלפנדרי

משרד הפרסום: אדלר חומסקי

סמנכ"ל קריאייטיב: טל ריבן

מנהל קריאייטיב: זיו מאירי

ארט: גבי קיקוזשבילי

מנהלת לקוחות: מור פסו

תקציבאית: אדווה אייזינגר

במאי: אלי סברדלוב

חברת הפקה: פרדיסו

מוזיקה: תומר בירן

פוסט פרודקשן: גראביטי