מוצרי פלסטיק מהווים חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו. כמו בחיי היום יום שלנו, בבית, בעבודה וכיו"ב, גם בתעשייה, ובעצם בכל התעשיות, מוצרים אלו מחזיקים את העולם, וקשה לתאר עולם בלעדיהם. הרכב שלכם מלא בחלקי פלסטיק, הבית שלכם מלא במוצרים מפלסטיק, וכל הרהיטים והמכשירים החשמליים שלכם מלאים בחלקי פלסטיק. כמובן שהטלפון הסלולארי שלכם עטוף בשכבת פלסטיק מגוננת, ובקיצור, אי אפשר לחיות היום בלי החומר הזה.

קרדיט לתמונה: pixabay
קרדיט לתמונה: pixabay

 

בעולם התעשייה, שלא כמו בחיי היום יום שלכם, זה שהדרישות מהפלסטיק גדולות יותר. הפלסטיק לתעשייה חייב להיות עמיד יותר, חזק יותר, גמיש יותר, ובקיצור – בעל יכולות הרבה יותר גבוהות מפלסטיק לשימוש יומיומי בחיים שלנו. תארו לעצמכם שמיכל פלסטיק בו אתם מאחסנים את הסלט שתיקחו איתכם לעבודה היום צריך להיות חזק ועמיד, אבל מיכל פלסטיק שמחזיק 4 טון תפוחים צריך להיות קצת יותר חזק, אמת?

המוצרים המובילים בתעשיית הפלסטיק:

ישנם אינספור מוצרים מפלסטיק ואינספור שימושים לפלסטיק, אבל רק חלק מהמוצרים והשימושים הינם לתעשייה. הנה המוצרים הנדרשים והמובילים בשוק:

  • מיכלי פלסטיק – מיכלי הדולב מעטרים כמעט כל מפעל ומרחב תעשייתי בישראל, והאמת היא שתמצאו אותם גם בכל רחבי הגלובוס. ההצלחה הגדולה של החברה נשענת על ניסיון עשיר ומנגנון בקרת מוצר ושיפור מוצר שממשיכים להתקדם עם השנים. השיפור המתמיד בטכנולוגיה ושילוב החומרים החכם אפשר לחברה לייצר מיכלי פלסטיק תעשייתיים בעמידות גבוהה בצורה קיצונית, מה שאומר שאתם רוכשים מוצר שישרת אתכם לאורך שנים רבות, גם בתעשיות כבדות. מיכלי הדולב יכולים להכיל טונות רבים של תוצרי תעשייה שונים, בבטחה ובאמינות, כולל בשינוע.
  • עגלות אשפה – התעשייה מייצרת הרבה מאוד דברים, אבל אחד מהדברים הללו הוא זבל, ואותו יש לאחסן ולשנע בצורה בטוחה וחכמה, בהתאם לתקנות ולחוק. אשפה היא לא דבר שאפשר לזרוק סתם הצידה, ומיכלי אשפה תעשייתיים הם ממוצרי הפלסטיק הנדרשים והחשובים ביותר בכל התעשיות. עגלות אשפה איכותיות הן אם כך אחד המוצרים הדורשים הכי הרבה תשומת לב, בעיצוב ובהתאמה לצרכים שונים. הן צריכות להיות מצד אחד חזקות ועמידות, אך מנגד קלות וניידות, בכדי לאפשר לא רק אחסון של אשפה, אלא גם את סילוקה, כמו גם את שינוע הפח עצמו לאן שצריך בכל רגע.

מאצרות ומשטחים

מיכלי פלסטיק הולכים יד ביד עם משטחי פלסטיק, שכן מיכלים צריכים בסיס איתן. לשינוע, להנפה והורדה, ובכלל, המשטחים הללו מהווים חלק בלתי נפרד מאותם מוצרים מפלסטיק שכולנו צריכים. שלא כמו משטחי העץ, ה"רפסודות" של פעם, הרי שמשטחי הפלסטיק עמידים הרבה יותר, חזקים הרבה יותר, ולא נשחקים בכזו קלות. יש לכל משטח פלסטיק יכולת לתת שירות להרבה יותר זמן מאשר משטח דומה מעץ.

מעבר לכך, התעשיה דורשת מאצרות שנועדו להוות בסיס נכון למיכלים השונים, ומאצרות אלו חייבות להיות עמידות מאוד וחזקות מאוד, עם יכולת להגן על המוצר ועל השטח בו זמנית (כמו במניעת דליפה).

למידע נוסף ליחצו – מוצרי פלסטיק