החשיבות של ביטוחי הבריאות שלכם קשה להבנה, עד שצריך להשתמש בה. כשאין, זה יכול להיות מכה נחרצת, ולהשאיר אתכם, בצורה הפשוטה ביותר – ללא האפשרות לקבל את הטיפול הרפואי הראוי. ביטוח שיניים הוא מהלך חיוני בחיים, מהסיבה הפשוטה שטיפולי שיניים מורכבים הם דבר יקר, וככל שחולפות השנים, סטטיסטית, גם אתם תצטרכו לעבור לפחות טיפול או שניים שעולים לא מעט. בלי ביטוח, זה יכול להיות מאתגר.

קרדיט לתמונה: pixabay
קרדיט לתמונה: pixabay

 

נכון, אפשר לקבל טיפולי שיניים בקופות החולים, ולעיתים במחיר סביר, אבל מה קורה כאשר אי אפשר, או כאשר רמת הטיפול לא עומדת בסטנדרט שאתם מחפשים, או פשוט רמת הזמינות של הרופאים ברפואה הציבורית לא מספקת, ואתם נאלצים לגרור כאבים ומחלת שיניים או חניכיים לאורך תקופה? זה לא רק כואב ולא נעים, זה גם יכול להיות מסוכן, שכן כבר הוכח כי ישנו קשר ישיר והדוק בין בריאות השיניים שלכם לבין בריאות הגוף שלכם, וכמובן בין בריאות הגוף לבריאות הנפש ושמחת החיים.

מה מקבלים בכתב שירות לרפואת שיניים?

כתב שירות הינו מסמך הנלווה למסמך המפרט את פוליסת הביטוח שלכם. בכתב השירות נכתבים השירותים הנלווים, והתנאים למתן השירות המגיע עם הביטוח. כיום, ומזה לא מעט שנים, אפשר לרכוש את כתב השירות ישירות מספקים מתחרים, מה שאומר שהשוק פתוח לתחרות, ואז המחירים יורדים, ורמת השירות עולה.

מבחינתכם זה אומר שאתם יכולים לדאוג להיות מכוסים בביטוח שיניים מלא, במחיר נוח ונגיש, וליהנות משירותי רפואה דנטלית במקרה הצורך בכל מקום וללא חשש.

כחלק מהשירותים שכלולים בכתב השירות הנ"ל תמצאו:

פריסה ארצית של רופאי שיניים בכל רחבי ישראל, לא פחות מעשרים וחמש מרפאות, וזאת בכדי לאפשר לכל מבוטח למצוא קליניקה בקרבת מקום מגוריו, ולקבל שירות ללא המתנה. גישה לצילומי שיניים בכל ישראל – כמעט כל טיפול שיניים, ובטח שהטיפולים המורכבים יותר, דורשים צילומי שיניים. אי אפשר להימנע מזה, שכן הצילומים הם אלו המאפשרים לרופא השיניים לראות מה קורה מתחת לפני השטח, בפנים, ובזוויות שאחרת אי אפשר לגלות, וזה מהווה הבסיס להחלטות רפואיות חשובות ולהמשך הטיפול שלכם. מגוון טיפולים – רפואת שיניים היא תחום מגוון עד מאוד, וכתב שירות מקצועי חייב לאפשר לכם לקבל מענה למגוון צרכים. כתב שירות ברמה גבוהה יכלול גישה לשירותים שונים, כגון סתימות, כתרים, גשרים ועוד, ובעצם השירותים שכולם צורכים בשלב זה או אחר בחיים.

מה האותיות הקטנות?

כמו בכל ביטוח, גם עם ביטוח שיניים תהיה תקופת אכשרה. הרעיון של תקופה זו הוא להגן על חברות הביטוח ממעשי נוכלות, ובעצם למנוע הצטרפות לביטוח כאשר כבר אירע אירוע רפואי שהביטוח מכסה. בהצטרפות לכתב השירות תיכנסו לתקופת אכשרה של כשלושה חודשים.

בנוסף, חשוב להבין כי במסגרת השירות אתם זכאים לטיפולי שיננית בכל הארץ, ואפילו לטיפולים כמו יישור שיניים לילדים, שירותים שכולנו צריכים, וכולנו צורכים.