את התחרות העסקית של המותג שלכם, אתם מכירים מהיום שבו הקמתם את החברה. אמנם יש לכם אחלה של מוצר, ואתם מצליחים לתכנן את העיצוב של המוצרים שלכם ושל החוויה של הלקוחות שלכם. בשביל להשלים את החוויה ולבנות את המותג האולטימטיבי, אתם צריכים לחשוב על עיצוב הלוגו של החברה שלכם, ומומלץ לבנות לוגו של חברה בעזרתם של מומחים בעיצוב שמבינים איך להשלים את המשימה בהצלחה. תהליך התכנון של לוגו של חברה הוא תהליך איפיון מקצועי ועיצוב חדשני, שבו אתם רוצים להשקיע זמן על מנת לבחון את האפשרויות שלכם ולבצע התאמות, עד לקבלת הפתרון המושלם לבית העסק שלכם ולמותג שאתם מתכננים להקים.

 

קרדיט לתמונות PIXABAY
קרדיט לתמונות PIXABAY

 

איך לבנות לוגו של חברה?

על מנת לבנות לוגו של חברה אתם צריכים לקחת בחשבון כמה וכמה אלמנטים ששווה לתת עליהם את הדעת:

  1. מה הוא תחום הפעילות של החברה שלכם. האם מדובר על חברה שמספקת שירותים או מייצרת מוצרים, או שאתם חברה גלובלית שעוסקת בפיתוח תוכנה וחומרה, קהל היעד של החברה וסגנון העיצוב של הלוגו החדש, חייבים להתאים זה לזה.
  2. שימוש בצבעים, פונטים ואלמנטים עיצוביים. השילוב בין כלל האלמנטים העיצוביים האפשריים, יכול ליצור לוגו יצירתי שמעביר את המסר שלכם במבט אחד ומושך את תשומת הלב של כל מי שאמור לראות את הלוגו. ולכן, אתם רוצים לעבור תהליך עיצוב שבוחן כל שינוי קטן שאתם מבצעים, עד שאתם יודעים שהלוגו משקף בצורה מלאה את הערכים ואת המטרות של בית העסק שלכם.
  3. התוכן הכתוב בלוגו. לוגו של חברה על פי רוב כולל את השם של החברה ובמקרים מסויימים ניתן לשקול גם משפט מפתח קצר שמתאר את החברה שלכם. בגלל הכמות המוגבלת של מילים שאתם יכולים להכניס אל תוך הלוגו ועדיין לשמור על איזון עיצובי, צריך לחשוב ולנצל את המיקום בצורה הכי יעילה שיש. כמו כן, ייתכן ואתם תידרשו לבחון כמה אפשרויות של תוכן בהתאם לשימושים שונים שיש לכם בלוגו, וככה ניתן יהיה ליצור מגוון של עיצובי לוגי שמתכתבים עם הצרכים שלכם בכל סיטואציה.

תכנון והתאמה של העיצוב המושלם לכם

על מנת להתחיל לתכנן את עיצוב הלוגו של החברה שלכם, אתם רוצים לחפש את משרד הפרסום או את המעצב אשר יכול לעזור לכם להשלים את התהליך בהצלחה. אנחנו, אנשי הצוות של משרד אנזילביץ – עיצוב לוגו לחברות יכולים לעזור לכם לעשות סדר בכל מה שחשוב בתהליך האיפיון של המותג שלכם. החל מסיעור המוחות וכלה בבחינת הפתרונות האפשריים לעיצוב הלוגו, לכל שלב של הדרך יש לנו את הכלים ואת הידע ליצור פתרונות ייחודיים המתאימים לבית העסק שלכם ולאפשר לכם לקבל לוגו שמתאים לכל סוג של צורך.