אחרי כל השנים הצלחתם לפתוח עסק משלכם, ואתם מתלבטים אם עדיף לכם לרכוש ביטוח או לחסוך את הכסף הזה ולהגדיל את הרווח. אנחנו כאן על מנת לעזור לכם לקבל את ההחלטה הנכונה.

קרדיט לתמונות FREEPIK
קרדיט לתמונות FREEPIK

מה זה בכלל ביטוח עסק ולמה הוא כל כך חשוב?

ביטוח עסקי הוא סוג של ביטוח המתמקד בהגנת העסק מפני פגיעות, נזקים, או תביעות מצד צד ג', ומאפשר לבעלי העסק להיות חסונים כלכלית. ביטוח עסקי חיוני לעסקים מכל גודל וסוג כיוון שהוא עוזר להפחית את הסיכונים הפוטנציאליים ולשמור על העסק, עובדיו וכמובן מעל לכל על מייסדיו.

הטעות הגורלית שכ- 70% מהעסקים בישראל עושים ואיך תוכלו להימנע ממנה

על פי נתוני משרד הכלכלה והתעשייה, כ-70% מהעסקים בישראל מוותרים על פוליסת ביטוח עסקי. במקביל, כ- 40% מהעצמאים מגיעים למצב שבו הם נאלצים לסגור את העסק, בין היתר עקב היקלעות למצבים כלכליים שנובעים עקב אירועים ביטוחיים שגרמו להם לנזק. זהו מספר מדאיג ומראה על החשיבות של ביטוח עסקי בישראל.

כולנו מעדיפים לשנן את המנטרה "לי זה לא יקרה" ולהאמין שאם נחשוב טוב, יהיה טוב. רבים חושבים שאם ינקטו במשנה זהירות או אם צברו ניסיון עשיר בתחום אז הכל יתנהל בצורה חלקה וטובה. אבל האמת שהמחשבות האלה מנותקות מהמציאות הקשה. רק ביטוח עסקי יכול להבטיח שבעת אירוע ביטוחי, יהיה לכם עזרה כלכלית שתמנע מהעסק שלכם להיסגר.

אתם דואגים כל כך הרבה, למה שלא תורידו דאגה אחת מלבכם?

כל עצמאי משקיע בעסק שלו את הלב והנשמה, וגם חשוב לא פחות – מושקע בו כלכלית. כבעלי עסק אתם כל היום מג'נגלים, מנסים לעמוד בסטנדרטים הכי גבוהים של שירות ולעמוד בקצב ויש לכם אינספור דאגות. תחשבו כמה זמן ואנרגיה אתם משקיעים במחשבה "ומה אם חלילה יקרה משהו". לא תרצו שתוכלו לנהל את העסק שלכם ללא דאגות? זו בדיוק הסיבה לכך שהעסק שלכם מוכרח להיות מוגן היטב מפני מצבים בלתי צפויים.

ביטוח בהתאמה אישית: גם שקט נפשי וגם מחיר אטרקטיבי

לא כולם יודעים אך אחד מיתרונותיו הרבים של ביטוח עסק הוא מבנהו המודולרי. במילים אחרות, ניתן להתאים אותו לכל עסק, בכל סדר גודל שהוא, ובהתאם לסיכוני המקצוע המאפיינים אותו. פרט ייחודי זה מאפשר התאמה אישית אופטימלית כך שמצד אחד לא תשלמו כסף מיותר על כיסויים שאינם רלבנטיים מבחינתם ומצד שני תהיה מכוסים כמו שצריך ועלות הנזקים תגולגל אל חברת הביטוח.

אנחנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים באתר של המרכז לביטוח עסקים לתיאום שיחת ייעוץ מקצועית עם אחד מסוכני הביטוח המנוסים שלנו, אשר עובדים כבר שנים רבות מול חברות הביטוח המובילות והנחשבות ביותר בארץ. צרו קשר ואנחנו נחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישת ייעוץ: