בעלי עסק? הלו״ז שלכם כנראה עמוס בעשרות משימות, מניהול העובדים, לספירות מלאי, חשבוניות ולקוחות. למה לא להקל על עצמכם ועל העובדים שלכם? קופה רושמת מתאימה תוכל לשנות את השגרה של העסק שלכם ב180 מעלות ולהבטיח סדר, ארגון ויעילות שיא. רוצים לדעת עוד? מאמר זה הוא עבורכם.

קרדיט  תמונה jp trade
קרדיט תמונה jp trade

 

בתי העסק שירוויחו מהתאמת קופה רושמת

כמעט וכל בית עסק מחזיק כיום קופה רושמת או קופה ממוחשבת . בין אם במזומן, באשראי, עם הטלפון הנייד או בעזרת תווי קנייה או שוברים, הקופה שלכם צריכה לדעת להתמודד עם כל הסיטואציות ולסייע לנותן השירות בקופה לבצע את עבודתו באופן מהיר ויעיל, עם מינימום בעיות, מערכת הפעלה נוחה וידידותית ומסך מגע נוח לתפעול. ואם אפשר להכניס לחבילה גם מסך לקוח, שיציג עבורו את הפריטים ומחירם – מה טוב. אז אילו בתי עסק לגמרי חייבים קופה רושמת או קופה ממוחשבת?

קופה למספרה

בתור בעלי מספרה, אתם יודעים כמה חשוב שירות הלקוחות בעסק שלכם. מירב העבודה של ספר היא לזהות את צרכי הלקוחות שלו, ולדעת להתאים את המוצר (התספורת) בהתאם. התאמת בבחירת קופה למספרה חשוב שתשקלו את גודלה, מהירות מערכת ההפעלה שלה ויעילותה, וכך תוכלו לשחרר לקוחות מרוצים מחוויית תספורת מרעננת ונהדרת בקלות ובמהירות.

קופה למסעדה

המסעדה שלכם עמוסה לקוחות, עם מלצרים שמתזזים ממקום למקום ומטבח עסוק. לא תנסו להקל על הכאוס? בחרו קופה למסעדה שתשלב יעילות, קומפקטיות, מהירות ודיוק, ותוכלו להבטיח ללקוחותיכם שירות מהיר ויעיל ללא טעויות או עיכובים מיותרים. קופה ממוחשבת תוכל לעזור לכם לבצע בקרה על מלאים, חיתוכים סטטיסטיים על מנות פופולאריות במיוחד ועוד.

קופה למכולת

בית עסק חיוני כמו מכולת צריך להיות מוכן לתנועה שוטפת של לקוחות בכל שעות היום. קופה ממוחשבת טובה תוכל לא רק לסייע להליך התשלום של הלקוחות שלכם, אלא גם לסייע לכם בבדיקת מלאי, ניהול מועדוני לקוחות ואף הוצאה של דוחות בסוף כל שבוע או חודש. בבחירת קופה למכולת שלכם שימו לב כי אתם מבררים מהו הדגם שיתאים לכם בצורה המדויקת ביותר, שיקל על הקופאים והקופאיות שלכם, יעניק לכם מגוון של אופציות לביצוע ויאפשר ללקוחות שלכם לקבל חווית קניה מהירה ונעימה ללא תקלות או עיכובים.

סוגי קופה רושמת או קופה ממוחשבת לעסק שלכם

אז אילו סוגים של קופה רושמת או קופה ממוחשבת יתאימו במיוחד לעסק שלכם? הנה האופציות הפופולאריות ביותר של J.P. TRADE:

  • קופה רושמת חכמה - העסק שלכם מבורך בפעילות מוגברת? מאות לקוחות יוצאים ונכנסים כל יום, ואתם זקוקים לקופה שתעמוד בעומס ותבצע מאות פעולות ללא בעיה? בחרו לעסק שלכם קופה רושמת חכמה, עם מסך מגע גדול, לוח מערכת מודולרי ודינמי ומערכת הפעלה פשוטה ויעילה.
  • קופה ממוחשבת קומפקטית - אין לכם הרבה מקום בשביל מכשירים גדולים וכבדים? מעדיפים את האסתטיקה המינימליסטית ורוצים קופה שתשתלב בלי בעיה? בחרו בקופה ממוחשבת קומפקטית, בגודל 10 אינץ׳, עם מסך מגע מתוחכם.
  • קופת מחשב - מחפשים קופה שתתחבר למחשב ותאפשר גישה נוחה ללקוח בעזרת מסך לקוח? בחרו בקופת מחשב, קופה ממוחשבת שתקל על העובדים שלכם ועל הלקוחות ותהפוך את חווית התשלום לפשוטה ומהירה.

לסיכום

לעומת הקופות של פעם, שהיו מחשבות את העודף ללקוח וזהו פחות או יותר, כיום הטכנולוגיה מאפשרת לכם הרבה הרבה יותר. קופה ממוחשבת טובה תוכל לאפשר לכם לשפר את חווית התשלום של הלקוחות, להקל על עבודת הקופאי, לאפשר לכם בקרת מלאים והוצאת דוחות ועוד.

למידע נוסף בקרו באתר : https://jptrade.co.il/