אנו הישראלים אוהבים להראות מה שיש לנו, וגם על הכביש. אין ספק שרכב יוקרה מעיד על מעמדו הכלכלי של בעליו ועל הצלחתו, אך אולי חשוב עוד יותר, מדובר ברכבים המעניקים ביצועים מעולים וחוויית נהיגה ונסיעה משובחת. אז מי שיכול להרשות לעצמו כמה מאות אלפי שקלים ואף יותר ממיליון, יכול לפנות אל היבואן או לייבא בייבוא פרטי רכב יוקרה כגון יגואר, לנד רובר וכדומה. מאידך, יש כאלו שיכולים להרשות לעצמם לעת עתה רכב לוקשרי מיד שנייה, מה שמצריך מספר בדיקות והתנהלות מושכלת.  

קרדיט לתמונות FREEPIK
קרדיט לתמונות FREEPIK

 

לקנות רכב לוקשרי יד שנייה מהיבואן

יגואר יד 2 או רכבי יוקרה אחרים אפשר לקנות בין היתר מהיבואנית עצמה, לא רק מאנשים פרטיים. כמובן, היבואנים מתמקדים במכירה של מכוניות מיד ראשונה, אבל חלקן מפעילות מחלקת טרייד אין שבה ניתן לקבל "זיכוי" מסוים על קניית הרכב החדש אל מול הרכב הישן. מטבע הדברים, הזיכוי שניתן לקבל תלוי בגילו של הרכב הישן, במצבו הנוכחי, בהיסטוריית הטיפולים שלו, וכמובן גם בתנאיה של כל יבואנית. בכל מקרה, מדובר בחיסכון פיננסי המלווה בתנאי תשלום נוחים, כאשר ניתן לבחור מבין קשת רחבה של רכבים מבית מותגי יוקרה שהגיעו מבעלים קודמים.

יש לציין כי ברכישת רכבי לוקשרי יד 2 מיבואנית קיימים כמה יתרונות נוספים. קודם כל, בניגוד לקנייה מאדם פרטי, כאן יש חברה רצינית ומקצועית שזהו תחום מומחיותה, המתנהלת בצורה שקופה מאוד ואף מעניקה אחריות על גיר, מנוע וטרנספר לשנה או לעשרים אלף קילומטרים. בנוסף, החברות מחזיקות מלאי גדול של רכבים יד שנייה, כך שבמקום לנדוד בין מוכרים פרטיים אפשר למצוא תחת קורת גג אחת מגוון אפשרויות. לכן, שווה לבחון את האתרים של יבואניות רכבי יוקרה ולהתרשם גם מדגמים של יד שניה שמוצעים על ידיהן, וכמובן מהמחירים.

לקנות רכב לוקשרי יד שנייה מאדם פרטי

ברור שניתן גם לקנות רכב לוקשרי מאדם פרטי. מאחר ומדובר בהוצאה גבוהה מאוד, לרוב מעל מאתיים אלף ₪, יש לבצע שורה ארוכה של בדיקות כדי להבטיח את הכסף שלכם. בין היתר, יש לבחון את ההיסטוריה של הרכב בדגש על תאונות, האם קיימים עליו עיקולים, בדיקה של המצב המכאני במכון מורשה המתמחה בסוג זה של רכבים, נסיעת מבחן שלכם כדי להרגיש את הרכב, וכן הלאה.