בעזרת הפיתוח של Crosswise יכולים אתרים ויישומים המתאימים מידע לכל גולש ע"פ מאפייניו, להרחיב משמעותית את בסיס המידע ולזהות את הגולש גם כשהוא פונה באמצעות מכשיר אחר.
הפיתוח נשען על איסוף כמות גדולה של נתונים (big data) ואלגוריתם של ניתוח מאפיינים בהתנהגות הגולש. על סמך המאפיינים האלגוריתם מעריך את ההסתברות שמאחורי מכשירים שונים עומד גולש זהה. ההסתברות מגיעה לכ- 80%.
רייטר, שהקים יחד עם שני שותפים מיזם, היה חובב מחשבים מיום שהוא זוכר את עצמו. הוא נזכר בחיבה בשיעורי הפיזיקה, המחשבים והרובוטיקה בביה"ס העל יסודי משגב, ובמיוחד בתחרות הרובונר.
רון רייטר: "החוויה ברובונר היתה מיוחדת ונתנה לי הזדמנות לבטא את עצמי כבר בתיכון. בהמשך, השירות ב8200 היה אבן דרך משמעותית לסטארט אפ"