לאור ההצלחה, הביצוע האיכותי והעמידה בלוחות הזמנים בעבודות הביצוע של מגדל המגורים הראשון, חברת י. שטרן ושות' בע"מ, נבחרה לבצע גם את עבודות הבנייה והפיתוח של המגדל השני, 17 קומות, כ-70 יח"ד בהיקף כספי כולל הנאמד בכ- 50,000,000 ₪ בפרויקט המגורים "נתיב ים" בשכונת פסגות ים בקרית ים. הפרויקט, יציע תמהיל מגוון של דירות: 3, 4, 4.5, ו-5 חדרים, דירות דופלקס ופנטהאוזים

פרויקט המגורים נתיב ים בקרית ים. הדמיה- וויו פוינט
פרויקט המגורים נתיב ים בקרית ים. הדמיה- וויו פוינט

מחברת י. שטרן ושות' בע"מ, נמסר כי המגדל השני, יהיה זהה ולמעשה תואם למגדל הראשון בפרויקט המגורים "נתיב ים" בשכונת פסגות ים בקרית ים. ביצוע עבודות ההקמה של המגדל השני שיציע מפרט טכני עשיר, יימשכו כ-23 חודשים, כאשר מועד האכלוס המתוכנן - אוקטובר 2018. ניהול ופיקוח משרד ווקסמן גוברין שטרן. אדריכל הפרויקט הוא גיורא גור ז"ל.

ביצוע עבודות ההקמה של המגדל הראשון בפרויקט המגורים "נתיב ים" בשכונת פסגות ים בקרית ים, שהחלו לפני כ-7 חודשים, שיציע יימשכו כ-23 חודשים, כאשר מועד האכלוס המתוכנן - אוגוסט 2017.

חברת י. שטרן ושות' בע"מ המקימה כיום פרויקטים למגורים בירושלים, אחיסמך, מודיעין עילית, בית שמש, קריית גת, חריש ועוד ופרוייקטים ציבוריים, מסחריים ותעשייתיים, בנתניה, גבעת שמואל ולהבים נבחרה לבצע את עבודות ההקמה גם של המגדל השני ע"י יזם פרויקט מגדלי "נתיב ים" בקרית ים, חבר נתיב חברה לבניין והשקעות בע"מ מקבוצת נתיב פיתוח המנוהלת על ידי שמחה גריידינגר, מבין מספר חברות ביצוע מהמובילות בארץ להקים את הפרויקט היוקרתי.

רקע:

שטרן. מוניטין שבונים עליו. חברת י. שטרן ושות' בע"מ שבבעלותם של המנכ"לים המשותפים אמנון ואסף שטרן, נוסדה בשנת 1979 והיא נמנית על החברות המובילות והמוכרות בענף הבנייה בישראל, בבניית פרויקטים ציבוריים, מסחריים ותעשייתיים, בנוסף, החברה יוזמת ומבצעת פרויקטים ברמת ישי, יוקנעם בתחום המסחר ומשרדים ובחו"ל בסופיה - בולגריה בתחום המגורים ומשרדים. המחויבות של החברה לאיכות, שירות ואמינות זיכתה אותה בהערכה רבה בענף ובמוניטין רב.