בשנים האחרונות סרטוני המתיחה של סודהסטרים לקראת ה-1 באפריל הפכו למסורת, וצברו מאות מיליוני צפיות מסביב לגלובוס. סרטון הפרודיה החדש שיצא היום (28.3.18) מציג פרסומת לייף-סטייל מסקרנת, החושפת את ההמצאה החדשנית הטרייה מבית החברה - מכשיר SodaSoak. המכשיר מוצג כמתקן בעל חיבור פשוט ומהיר לאמבט, המאפשר להגיז את המים ב-3 רמות הגזה שונות. המכשיר החדש ניתן לרכישה באתר BedBathandBeyond.com או GetSodaSoak.com בהנחה יוצאת דופן בשיעור של 98% מעלותו המקורית של המוצר!
במהלך הפרסומת נחשפים הצופים למספר סיטואציות קומיות אבסורדיות ומשעשעות: החל מכוכב הריאליטי ראזה פארהאן השקוע בתוך אמבט מלא תותים ומגיח ממנו לבוש בחליפת שלושה חלקים, ועד להופעתו של "ההר" ממשחקי הכס- תור ביורנסון, הנהנה עד אקסטזה ממי האמבט המוגזים.
כאמור, זאת אינה המתיחה הראשונה של חברת סודהסטרים, שנחשבת לאחד המותגים המובילים בעולם בקראייטיב הפרסומי סביב האחד באפריל (Fool's Day). לאלה הפחות מעורים בעולמות השיווק – ה- Fool's Day, שמצוין כל שנה באחד באפריל, מהווה קטגוריה שיווקית תחרותית של ממש בה מיטב המוחות, החברות והמותגים מסביב לגלובוס מייצרים קריאייטיב קומי מיוחד ובעל מסרים חדשניים, יצירתיים וחתרניים לטובת המותג שלהם. כזכור, בשנה שעברה הייתה זו פריס הילטון שכיכבה בסרטון המתיחה של סודהסטרים, שהכריזה יחד עם מדעני מכון ויצמן על מוצר מהפכני בשםNanoDrop . קודם לכן, זה היה שוב, ת'ור ביורנסון, שקידם מוצר הנקרא Heavy Bubbles - בקבוקים של מים מוגזים בצורת משקולות, אותם נהג לרכוש על מנת להישאר האיש החזק בעולם.
כוכב הסרטון, ראזה פארהאן, הוא כוכב סדרת הריאליטי האמריקנית המצליחהShahs of Sunset מאחוריה עומד כידוע ריאן סיקרסט, שאחראי גם על ההצלחה המסחררת של הריאליטי של משפחת קרדישאן.
אודות סודהסטרים - סודהסטרים הוא מותג המים המוגזים המוביל בעולם, המיוצא מישראל ל-45 מדינות ברחבי העולם. החברה משווקת ברי משקאות מתקדמים, המאפשרים להפוך מים למים מוגזים בלחיצת כפתור. סודהסטרים הופכת את חווית שתיית המים לכיפית ומרגשת בכל פעם מחדש, ובכך מסייעת למיליוני צרכנים מסביב לעולם לשתות יותר מים, להימנע מסחיבת בקבוקים מיותרת, ולצמצם משמעותית את היקף הזיהום הנגרם כתוצאה משימוש בבקבוקי פלסטיק חד פעמיים.