מחפשים איזו מתנה לקנות ליקר/ה לכם? הפכתם את גוגל ולא הצלחתם למצוא לכך תשובה? אז אנחנו מצאנו אותה בשבילכם. מסתבר שהמתנה הנמכרת ביותר בשנת 2022 לאישה ליום האהבה הייתה דובי ענק – דובי גדול מאוד שנע בין 100 ס"מ ל-300 ס"מ מה שהופך אותך לדומיננטי מאוד במרחב ולכזה שאי אפשר לפספס אותו בשום מצב.

קרדיט תמונה: יח"צ
קרדיט תמונה: יח"צ

 

מבדיקה שערכנו, מצאנו כי דובי ענק נמכרים מזה כ-100 שנים והחלו את דרכם בארצות הברית בראשית המאה ה-19. מאז ומעולם זאת הייתה המתנה שכל אחת ואחד היו שמחים לקבל ליום האהבה, ליום הולדת, ליום נישואין, לבר מצווה ובת מצווה ולכל אירוע מיוחד.

דובי ענק אף משמשים כתפאורה באירועים משפחתיים ובאירועים של מקומות עבודה שרוכשים אותם בכמויות גדולות ומקשטים איתם את המרחב - בכדי שכל מי שנכנס למתחם לא יפספס את הפלא השמנמן והמתוק ויעלה חיוך על פניו.

באיזה גודל של דובי רצוי לבחור?

בדרך כלל, מתאימים את גודל הדובי לגובה של מי שקונים אותו עבורו: לדוגמה, לאישה בגובה 1.6 מטרים לרוב נרכוש דובי בגודל 160 ס"מ. לגבר שגובהו 1.8 מטרים לרוב נרכוש דובי בגודל 200 ס"מ. לילדים, לרוב נרכוש דובי בגודל 100 ס"מ.

למי שרוצה להפתיע ממש בענק, ניתן לרכוש את הגדלים המיוחדים – דובי סופר שמן בגודל 160 ס"מ – זה בעצם דובי שמן במיוחד שבטנו עגלגלה במיוחד מה שנותן תחושה שהוא גדול משמעותית מגודלו בפועל. ניתן לרכוש גם דובי 2 מטר שמנמן או לאלה מבניכם שרוצים ללכת על הדגם הגדול ביותר, ניתן לרכוש דובי אמריקאי בגודל 2.6 מטרים – זה הדובי הגדול ביותר שניתן לרכוש בישראל כיום.

ומה בנוגע לאיכות הדובי?

חשוב מאוד לשים לב למספר דגשים כאשר קונים דובי ענק, ראשית, שהדובי עשוי מפרווה איכותית ונעימה, שהוא מגיע מספיק מלא והמילוי שלו איכותי ודבר חשוב נוסף, שישנה אחריות במידה והדובי יוצא מהאריזה וישנו חור או קרע. באתר דובים, ניתן למצוא את הדובים האיכותיים ביותר שמיוצרים במפעל ישראלי.

מה המחירים של דובי ענק?

אמנם הדובי ענק, אבל מסתבר שהמחיר לא גדול בכלל – באתר דובים ניתן למצוא דובי ענק במגוון גדלים ובמגוון דגמים במחירים של החל מ-99 ₪ וישנו משלוח מהיר לכל רחבי הארץ.

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה PEXELS

פירוק שיתוף במקרקעין: מדריך מקיף לניתוק קשרים קרקעיים

מציאות של שיתוף במקרקעין יכולה להיות מורכבת ובעייתית במקרים רבים. כאשר מספר בעלים חולקים…
קרדיט תמונה FREEPIK

השכרת רכב לטווח ארוך: הפתרון החכם לצרכים שלכם

רוב האנשים שזקוקים לרכב לתקופה ממושכת, בוחרים לרכוש לעצמם רכב פרטי, או לחילופין, לבחור…
קרדיט תמונה FREEPIK

3 טיפים לבחירת ספק החשמל המתאים עבורך

בחירת ספק חשמל פרטי היא צעד משמעותי שיכול להוביל לחיסכון משמעותי בעלויות החשמל, לשיפור…
קרדיט תמונה FREEPIK

הפלות חוזרות בתחילת הריון - חשוב שתדעו

אובדן הריון הוא בהחלט בשורה קשה לכל סוג, בהחלט במקרים בהם מדובר באובדן שמתרחש יותר מפעם…
קרדיט תמונה FREEPIK

קרטונים למעבר דירה וחשיבותם

א. הגדרה של קרטונים למעבר דירה קרטונים להובלה, הידועים גם כקופסאות הובלה, הם קופסאות…
קרדיט תמונה FREEPIK

ערעור על החלטת המכון הרפואי לבטיחות בדרכים ונהיגה בשכרות פעם שניה

האם המסע שלך להשבת זכויות הדרך שלך נתקל במחסום נוסף עם החלטת המכון הרפואי לבטיחות בדרכים…