עונת הקיץ מביאה עימה שורה של צרכים. בין היתר, אנחנו רואים עוד ישראלים אשר בוחרים להקים בריכה פרטית אצלם בבית. היתרון ברור כמובן. בריכה פרטית מאפשרת גמישות. אפשר להזמין חברים ובני משפחה. אפשר לשחות בבריכה בכל בוקר ולהשתמש בה בשביל לשמור על כושר וכן הלאה. העניין הוא שעל מנת שתוכלו ליהנות מהבריכה שלכם כמו שצריך, אתם צריכים למצוא את הדרך לחמם אותה לאורך חודשי השנה. תמיד זה נדמה כמו פרט אשר דורש לא מעט משאבים והשקעה כספית. אבל האמת היא כי דווקא אנחנו מכירים דרכים יצירתיות לשמור על הבריכה הפרטית מחוממת לאורך כל חודשי השנה, בלי להשקיע כסף נוסף. איך עושים זאת? אנחנו כאן כדי לספק לכם את הפתרון לכך. רוצים לשמוע עוד? אנחנו יוצאים לדרך ממש עכשיו.

כלים

 

שמעתם פעם איך מחממים בריכה?

אנחנו קודם כל רוצים להסביר איך שומרים על בריכה מחוממת. הרי כאשר מדובר למשל על דוד מים, כל שצריך לעשות הוא להדליק מתג ולאפשר לסלילים לחמם את המים לטמרפטורות גבוהות. אבל האופציה הזו לא רלוונטית לבריכה מכמה טעמים. קודם כל, כיוון שהפטנט הזה מתאים למקור מים קטן יחסית, מקורה. כמו במקרה של דוד חשמל. בנוסף, הרי שכאשר אנחנו רוצים להתקלח וכדומה. אנחנו רוצים לחמם את המים לטמפרטורה די גבוהה. מה שהופך את תהליך החימום לכזה שדורש הרבה יותר כוח. אבל, כאשר אנחנו מדברים על בריכה מחוממת זו כמובן לא המטרה. לכן, בדרך כלל משתמשים במשאבה לבריכה. מדובר על מערכת מיוחדת, המזכירה קצת את מה שאנחנו מכירים מהמקרר בבית. איך מקרר עובד? משאבה מיוחדת שואבת את האוויר החם מתוך המקרר ומוציאה אותו החוצה, שעה שהיא אוספת אוויר קר ומכניסה אותו פנימה. כיוון שהמקרר סגור, לאורך הזמן, המקרר הופך קר יותר. הטמפרטורה יורדת והמקרר נשאר קר ומקום טוב לאחסון של מזון.

חימום של בריכה הוא די דומה. עוד נדבר על עלות משאבת חום. אבל העיקר הוא להבין את העיקרון. מדובר על מערכת אשר יודעת לאסוף אוויר חם מבחוץ, להכניס אותו לתוך המים ולאסוף את האוויר הקר כדי להוציא אותו החוצה. כך הבריכה נשארת מחוממת בלי להשקיע יותר מדי אנרגיה.

אתם ממש לא חייבים להשקיע הרבה כסף

אם אתם תוהים למה בעצם מדובר על פטנט כל כך חסכוני, הסיבה לכך נעוצה בכך שהמקור לאנרגיה הוא האוויר עצמו. כלומר, אם באמצעי חימום אחרים, אנחנו צריכים חשמל כדי לחמם מקווה מים זה או אחר. כאן אנחנו אוספים אוויר חם הקיים סביבנו. כלומר, אנחנו משתמשים באנרגיה הנמצאת כאן עבורנו כל הזמן. אנחנו לא צריכים לשרוף דלקים מזהמים, בדומה למה שעושה חברת החשמל למשל, כדי שיהיה לנו חשמל עבור חימום הבריכה. אלא, אנחנו יכולים להשתמש במה שנותן לנו הטבע. כך אנחנו הופכים יעילים יותר בתהליכי החימום, העבודה אפקטיבית ואנחנו יכולים לחמם את הבריכה לאורך כל חודשי השנה, בעלות מינימלית. מהצד השני, אנחנו יכולים כך לשמור על העולם. אז נכון ,אולי עלות משאבת חום נחשבת יקרה ביחס למערכת חשמלית אותה אנחנו יכולים להקים בכל עת. עם זאת, הרי שלאורך זמן, אין ספק כי מדובר על פתרון משתלם בהחלט.

אנחנו כאן כדי לסייע לכם

עולם משאבות החום הוא עולם רחב היקף. בו אפשר למצוא מגוון עצום של מוצרים. אבל אנחנו כאן כדי לעזור לכם למצוא את המענה המדויק עבורכם, בהתאם לצרכים שלכם.