רוצים לצאת לטיול הגדול אבל אין לכם כסף? למה שלא תשלבו טיול עם עבודה בחו"ל? עם חוצלארץ תוכלו לבחור בין עשרות יעדים נבחרים לטייל ולבלות בהם, אבל גם למצוא בהם עבודה שתהפוך את הטיול כולו למעמיק יותר, לשלב היכרות טובה יותר עם התרבות, השפה והמנהגים המקומיים, וליצור קשרים חברתיים עם חבר'ה כמוכם. תוכלו לבחור בין עבודה באירופה, עבודה באוסטרליה או ביעדים נחשקים נוספים כמו לדוגמא ארה"ב ואסיה, ללמוד להכיר את התרבות המקומית, להכיר חבר'ה מגניבים מכל מיני מקומות בעולם, לטייל בשעות הפנאי וליהנות מעולם שלם של חוויות מבלי לדאוג יותר מדי, ואפילו לחסוך מספיק ללימודים בארץ.

כלים
קרדיט לתמונה FREEPIK
קרדיט לתמונה FREEPIK

 

עבודה בחול עם חוצלארץ

מי לא רוצה לצאת אל העולם הגדול ולבלות במקומות וביעדים נחשקים שיעוררו קנאה בכל החברים? כולנו רוצים זאת, אך לא לכולנו יש את הכסף הדרוש לטיול משמעותי שכזה. הפתרון המושלם הינו שילוב של טיול עם עבודה. אם אתם חולמים לעבוד באירופה, אוסטרליה, ארה"ב או אסיה, כל מה שתצטרכו לעשות זה להכנס לאתר של חוצלארץ, למצוא עבודה בתחום שהכי מתאים לכם מתוך מגוון עצום של תחומים, ולשלב עבודה באירופה עם ביקור תרבותי במוזיאונים ובאתרי מורשת מפורסמים, במופעי הרוק הפופולאריים ביותר או בפאב השכונתי הטוב ביותר, ללמוד להכיר לעומק את התרבות המקומית, את השפה והמנהגים ולצאת עם חוויה מטורפת שלא תוכלו לחוות בשום דרך אחרת.

איך עושים את זה?

על מנת שגם אתם תוכלו למצוא בקלות ובנוחות עבודה באירופה, עבודה באוסטרליה, ארה"ב או אסיה, כל שתצטרכו לעשות זה להרשם בחינם לאתר חוצלארץ, להעלות סרטון קצר שבו אתם מתארים את עצמכם, ובתוך זמן קצר תתחילו לקבל פניות ממעסיקים ישראלים שפועלים בחו"ל בדיוק ביעד שאתם רוצים לבקר בו. לדוגמא, אם רציתם לבקר באוסטרליה, תוכלו למצוא באתר משרות רבות של עבודה באוסטרליה בתחומים רבים ומגוונים, שחלקם לא דורשים נסיון קודם ושמנוהלים על ידי ישראלים המחפשים עובדים ישראליים בדיוק כמוכם בשל הנוחות, הסחבקיות והמוטיבציה הגבוהה להצלחה שבדרך כלל מאפיינת צעירים ישראליים רבים. בדרך זו קל יותר להתנהל מול המעסיק ולתקשר איתו, במיוחד ביעדים שבהם אתם עדיין לא שולטים בשפה המקומית, ולהרגיש ממש כמו בבית.

למי זה מתאים?

עבודה בחול מתאימה לכל ישראלי שמעוניין לבקר ביעדים פופולאריים ומעניינים מבלי לדאוג יותר מדי בשל עניינים כלכליים:

צעירים אחרי צבא ללא נסיון תעסוקתי – השילוב של הטיול הגדול לאחר הצבא עם אפשרויות תעסוקה מגוונות מעניקות למטייל חופש גדול יותר לתכנן ולהמשיך את הטיול הלאה ליעדים נוספים ללא דאגה כי 'ייגמר הכסף', וגם מבלי להשקיע חודשים רבים בניסיונות לחסוך כסף לפני הנסיעה, אלא פשוט לנסוע ולהתחיל להרוויח כבר מהיום הראשון. כשהמטייל חוזר ארצה, כבר יש לו נסיון תעסוקתי מעניין שיעניק לו שורה יפה בקורות החיים שלו ויסייע לו למצוא בארץ עבודות דומות.

ישראלים בעלי נסיון תעסוקתי - ישראלים בכל גיל שיש להם ניסיון תעסוקתי בתחום בו הם מעוניינים מעניקים לעצמם יתרון על פני כל חסרי הנסיון, ומאפשרים להם ליהנות מתקופה יפה בחו"ל בדיוק כפי שחלמו מבלי לדאוג לגבי העתיד הכלכלי שלהם, לחזור לארץ עם נסיון רב יותר, חוויות מקצועיות מעניינות וכמובן המון סיפורים מרתקים.

ישראלים המעוניינים להחליף אוירה – ישראלים רבים שיש להם השכלה נרחבת או נסיון תעסוקתי אך מעוניינים להחליף אוירה, וליהנות מקפה ומאפה בבראסרי פריזאי או מארוחת בוקר של אלופים בדיינר אמריקאי בזמן שהם עובדים במקצוע שלהם. זוהי דרך מצויינת לשלב חיים בעיר מרתקת ותוססת עם המקצוע שרכשתם ולצבור חוויות מעניינות במיוחד בלי דאגות כלכליות.

חוצלארץ – הדרך שלכם לשלב טיול עם עבודה

חוצלארץ הינו אתר שמאפשר לישראלים למצוא עבודה בחול אצל מעסיקים ישראליים המחפשים ידיים עובדות תוצרת הארץ במגוון רחב מאד של משרות ברחבי העולם. כך שאם אתם מחפשים עבודה באירופה, עבודה באוסטרליה או בכל יעד פופולארי אחר כמו ארה"ב ואסיה, ומעוניינים לשלב אותה עם היכרות מעמיקה עם התרבות המקומית, השפה והמנהגים בנוסף לביקור באתרים הכי נחשקים, כל שעליכם לעשות הוא להרשם, להעלות סרטון, להגיש מועמדות למשרה שהכי נראית לכם ולממש את חלום הטיול בחו"ל בקלות, בנוחות ובעיקר – בלי דאגות כלכליות.