ערוץ 10 חתם עם רשת שופרסל על הסכם הפצה ארצי של משקפי התלת מימד. מיליון זוגות משקפי תלת מימד ממותגות "הישרדות אולסטארס" יופצו בלעדית ב- 180 סניפי רשת שופרסל ברחבי הארץ. לרגל עליית העונה החדשה של "הישרדות" שפרק הבכורה שלה יפתח בסצנת תלת מימד ייחודית, ערוץ 10 הזמין את ייצורן של מיליון זוגות משקפי תלת מימד ממותגי "הישרדות אולסטארס"

כלים

גיא זוארץ

משקפי התלת מימד יופצו באופן בלעדי רק בסניפי רשת שופרסל (שופרסל ביג, שופרסל דיל, שופרסל שלי). קמפיין הפרסום לרכישת משקפי התלת מימד והמכירה עצמה יחלו היום (חמישי 13.5), כשלושה שבועות לפני ההשקה ושידור פרק הבכורה, ביום ראשון ה- 6 ביוני בשעה 21:00, שכאמור כולל סצנת פתיחה מיוחדת שתשודר בתלת מימד.

לאחר התלבטויות הוחלט בערוץ 10 לאפשר את רכישת משקפי התלת מימד תמורת 1 ₪ בלבד על מנת לאפשר לכל אחד ואחת ב "כל גיל">כל גיל להשיג זוג משקפיים וליהנות מחוויית התלת מימד. רכישת המשקפיים תתבצע בשתי דרכים: על ידי קבלת קופון סלולרי למימוש בכל אחד מסניפי רשת שופרסל, קופון שיתקבל עם שליחת SMS עם מילה "תלת" למספר 7272, או באופן ישיר בקופות באחד מסניפי הרשת.

מסקר שנערך ע"י ערוץ 10 התברר שהרוב המוחלט של בני הנוער (80% מגילאי 12-18) מביע עניין רב בקבלת זוג משקפיים שיאפשרו צפייה בסצנת התלת מימד וכי בקרב בני הנוער שצפו בעונות הקודמות של "הישרדות" רמת העניין מגיעה כמעט ל 90%.

"נתי דינר">נתי דינר , סמנכ"ל השיווק של ערוץ 10: "אנחנו רוצים שמשקפי התלת מימד של "הישרדות" יגיעו ל "כל בית">כל בית בישראל ולאפשר ל "כל בית">כל בית אב להשיג יותר מזוג משקפיים אחד ולכן אנו שמחים לשתף פעולה עם שופרסל, רשת הקמעונאות הגדולה בישראל בה עוברים כמיליון וחצי איש ואישה בשבוע.".