בדיון שהתקיים החודש בבג"צ חזרה השופטת מרים נאור והבהירה את הצו שנתנה בעבר, לפיו יחול איסור על המראות מנמל התעופה בן גוריון בין השעות 2:00 ל-5:00 בבוקר. נאור קבעה בהחלטתה כי מנהל רשות שדות התעופה יוכל להתיר חריגה משעות אלה רק בהחלטה מפורטת ומנומקת, תוך מתן העתק לבית המשפט ולעותרים
ביום חמישי הקרוב, 25.11.2010, ידון בית המשפט העליון בערעור שהגיש משרד הפנים על ההחלטה להעניק לקטין מזרח ירושלמי מעמד קבע. פסק הדין בתיק זה יכריע את גורלם של עשרות ילדים פלסטינים, שנשללה מהם הזכות לתושבות קבע בירושלים
בית המשפט העליון פסק השבוע (ד) כי מוסדות התכנון ידונו בתוכניות הבניה בקרקעות תעש ובצורך לקיים סקר קרקע כתנאי להמשך קידום תוכניות המגורים במקום. בכך קבע בית המשפט העליון כי את הטענות בדבר היעדר סקר קרקע יש להציג קודם בפני מוסדות התכנון
הרשויות העותרות: "דברי שר התחבורה כאילו השיפוץ מחייב את פתיחת הלילה להמראות – זריית חול בעיני הציבור. אנחנו תומכים בשיפוץ ולא נביא לכל פגיעה בפעילות התעופתית ובוודאי שלא בבטיחות הטיסה". בעתירה חריפה שהגיש הבוקר פורום יישובי עוטף נתב"ג לבג"צ נגד שר התחבורה, ממשלת ישראל, שרי הפנים והגנת הסביבה, רשות שדות התעופה ורשות התעופה האזרחית ע"י עורך הדין אבנר (נרי) ירקוני , נטען כי החלטת השר על פתיחת נתב"ג להמראות בלילה אינה נובעת מצרכים תעופתיים או בטיחותיים, אלא כל כולה תוצאה של עסקה פוליטית בינמשרדית הנוגעת לאישור תקציב רשות שדות התעופה, אשר בינה ובין בטיחות טיסה אין דבר וחצי דבר
ארקיע עתרה הבוקר לבג"צ נגד ההיתר לטיסות אל על לאילת באמצעות עורכי הדין נרי ירקוני (לשעבר מנהל רשות התעופה), משה לשם ודרור שטרום (לשעבר הממונה על ההגבלים העסקיים). בעתירה נכתב שהחברה מתנגדת להחלטת שר התחבורה בטענה שהיא אינה עניינית, אלא פוליטית, וכי היא תביא בניגוד לדברי שר התחבורה רק לנזקים לציבור הנוסעים הישראלי.. עוד טוענת החברה ששר התחבורה, בניגוד להבטחותיו, הותיר את המונופול של אל על בטיסות הבינלאומיות, מבלי לתת לארקיע כל הזדמנות להתחרות באופן שיוויוני באל על.