הפרויקט, בהפקת שלמור אבנון עמיחי וקופרמן הפקות ובעלות כוללת של שלושה מיליון שקלים, משלים את הקמפיין הפרסומי של החברה לאפליקציית הסלולר החדשה, דפי זהב ריאליטי – אפליקציית חיפוש מבוססת מיקום וטכנולוגיה מתקדמת מסוג מציאות מועצמת (Augmented Reality).
מבנה מיוחד, המדמה מתחם מגורים בתוך שלט חוצות ענק, בגובה 5 מ' וברוחב 9 מ', ייבנה במיוחד לקראת האירוע במתחם המרינה בהרצליה. במרכז המבנה תוצב מחיצה, שתוסט ימינה ושמאלה ותדחוק לפינה את המפסיד במשימה.
המתמודדים יתועדו בכל רגע נתון באמצעות שש מצלמות, שמטרתן לשדר את התחרות LIVE באתר האינטרנט של החברה. הקהל מוזמן לעזור למתמודדים במשימות באמצעות שימוש וחיפוש באתר האינטרנט של דפי זהב ואף להצביע באמצעותו למועמד המועדף עליו.
אלירז שדה ונתן בשבקין, מתמודדי "השולט על השלט", יורשו להשתמש באפליקציית דפי זהב ריאליטי בסלולר ולהיעזר בגולשים, כדי לבצע בהצלחה את המשימות השונות (משימות יכולת והתמצאות, שאלות טריוויה ועוד).
בתום התחרות תתקיים מסיבה, בהשתתפות המתמודדים, במתחם המרינה בהרצליה, הפתוחה לקהל הרחב, ללא תשלום.
סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי של דפי זהב, זאב גרובר: "״אירוע הריאליטי בילבורד הראשון בעולם שדפי זהב יוזמת מבטא את החדשנות ואת ההובלה שדפי זהב שמה לנגד עיניה כערכים חשובים, בחיי היומיום וגם במהלך הקמפיין הנוכחי. הבחירה באלירז ובבשבקין, שתי דמויות שזכו באהבה גדולה מאוד של הציבור בישראל, מחברת את המותג 'דפי זהב' - מותג ישראלי המוכר בכל בית בישראל - עם הרוח הרעננה והצעירה שמשדרים שני הזוכים הגדולים של תוכניות הריאליטי המובילות בשנים האחרונות. האפליקציה של דפי זהב שבבסיס הפעילות, זוכה לפופולריות גדולה מאוד בקרב קהל צופי הריאליטי, ובקרב אוהדי אלירז ובשבקין בפרט.
"השימוש במדיום של שילוט חוצות, שמזוהה מאוד עם דפי זהב ושירת אותה היטב בעבר, במסגרת פורמט חדשני שלא נוסה מעולם, ממלא אותנו בדפי זהב בהתרגשות וסקרנות. אין לנו ספק שהאירוע הולך להיות מסוג האירועים שידברו עליהם עוד רבות, גם בארץ וגם בחו״ל״.