"לאחרונה פצחה חברת "עמידר" בקמפיין ברדיו (ואף אולי באמצעי מדיה אחרים). נבצר מבינתי מדוע ראשי חברת "עמידר", בעת שהביקוש לדירות בישראל נמצא בשיא של כל הזמנים, חשים כי יש צורך לפתוח בקמפיין המפאר ומרומם את "עמידר" כאילו אין מדובר בחברה לאומית מונופוליסטית אלא בחברה במגזר העסקי הסובלת מאנונימית או מכירות נמוכות." כותב חרמש.
"קמפיין זה מצטרף לשורת קמפיינים נוספים בשנים האחרונות כדוגמת "חברת החשמל" שנדמה שכל תפקידם הוא להאדיר את האגו של אלו העומדים בראש וזאת על ידי שימוש בכספים מן הקופה הציבורית. אבקש ממך לפעול לסיום הקמפיין לאלתר." מוסיף חרמש.
ח"כ שי חרמש: "הייתי ממליץ לחברת עמידר להשקיע את הכסף בשיפור תנאי המגורים ובהוזלת השכירות במקום לבזבז על שטויות. הקמפיין של "עמידר" כמו קמפיינים של חברות לאומיות אחרות הוא בגדר "הרצחת וגם ירשת": גם הציבור נאלץ לסבול מכל התחלואים של חברות מונופוליסטיות ואחר כך עוד עליו לשלם על מסעות פרסום בעבור אותן חברות."