בימים אלה החלו חניכי "יוניסטרים" בעכו לשווק מוצר חדשני שפיתחו במסגרת יזמות עסקית ועליו עמלו בשנים האחרונות: "ימבה"- תיק אופנתי לחוף הים, הפותר את בעיית הסרבול והסחיבות המיותרות
על הפיתוח עמלו 16 בני נוער, תלמידי תיכון מעכו המשתתפים בתכנית ההכשרה של עמותת יוניסטרים, שהפכו את התיק האופנתי לחוויית בילוי מושלמת בים. במסגרת תוכנית 'מכשירים היום את מנהיגי העתיד' שמפעילה יוניסטרים, הקימה קבוצת הנערים NII"- "Nothing Is Impossibl את המיזם העסקי, מתוך אמונה שיצליחו להמציא מוצר חדשני ואטרקטיבי שיגיע לשלב היציאה לשוק.
התהליך הארוך כלל ליווי צמוד של המלווה העסקי עמיר קרן, השתתפות בסדנאות מקצועיות שהועברו על ידי אנשי עסקים מתנדבים בתחומים השונים של מנהל עסקים, החל משלב בניית תוכנית עסקית, דרך הקמת מיזם עסקי עצמאי, בניית אבטיפוס, גיוס הון ראשוני, ועד התנסות מעשית בשיווק ומכירות.
כבר במהלך השנה הראשונה עלה הרעיון למוצר אותו המשיכו לפתח חברי מיזם "NII" במשך כשלוש שנים, ואף רשמו עליו פטנט: "ימבה"- תיק אופנתי לחוף הים, הפותר את בעיית הסרבול והסחיבות המיותרות.
ה"ימבה" הוא מוצר עם הרבה יתרונות, המגולמים בתיק אופנתי וקומפקטי, קל לנשיאה ומתקפל, כאשר במצב פתוח משמש למשטח שכיבה/ שיזוף, ולתוכו ניתן להכניס את כל מה שזקוקים לו בחוף הים: מגבת, קרם הגנה, מפתחות, מכשיר סלולארי, ספר ועוד. יש לציין שה"ימבה" עשויה מחומר מבודד למים ולחול המבטיח שהחפצים יישארו יבשים, בטוחים ונקיים.
אנשי עסקים רבים מהשורה הראשונה הביעו אף הם אמון ותמיכה במוצר וסייעו לקבוצה בתהליכי הייצור והשיווק, ביניהם דב לאוטמן- מייסד דלתא ומיכאל שטראוס, יו"ר שטראוס אחזקות, עימם נפגשו חברי מיזם "NII" מספר פעמים, קיבלו מהם עצות וטיפים לקידום המוצר ואף הסתייעו בפתיחת דלתות נוספות באמצעותם.
כמו כן, עיריית עכו סייעה לקבוצה בקידום המיזם באמצעות הענקה של מלגת ראש העיר לטובת הקבוצה. חותמת מצוינות נוספת קיבל המוצר בקיץ שעבר (2010), אז זכה במקום הראשון בתחרות "יזם השנה" של יוניסטרים, בה שפטו שורה של אנשי עסקים בכירים.
בשלב היציאה לשוק, ה"ימבה" תצא במהדורה מוגבלת, וניתן לרכוש את המוצר המדליק בעמדות מכירות בקניונים שבאזור צפון הארץ, במרכז יוניסטרים בעכו, באמצעות הפייסבוק (חפשו (YAMBA או באמצעות יצירת קשר ישיר עם מנכ"ל הקבוצה. המחיר ליחידה הוא 100 שקל (לתושבי עכו 85 ש"ח).
מנכ"ל הקבוצה, רומן גרמש, אומר שבימים אלה הקבוצה נמצאת במו"מ עם מספר חברות בתעשייה למטרת ייצור כמויות גדולות של ה"ימבה", ומציין כי מספר חברות וארגונים כבר הביעו עניין לרכוש את ה"ימבה" כמתנות לעובדים.