האתר שיפעל בשפות אנגלית, רוסית, צרפתית, גרמנית, איטלקית, פורטוגזית, מנדרינית וקוריאנית, תחת הסיסמה: "הפלא הנמוך בעולם", יקשר להצבעה בתחרות עבור ים המלח, ויספק לגולשים מידע על אזור ים המלח, האתרים הדתיים, ההיסטוריים, התרבותיים, תיירות בריאות ומרפא, אירועים ואטרקציות .
האתר החדש מצטרף לפעילות משרד התיירות לקידום מועמדותו של ים המלח בתחרות, הכוללת פעולות שיווק, פנייה ישירה למנהיגים נוצרים ויהודים ברחבי העולם, הצבת באנרים המתוכננת באתרי רשות שמורות הטבע והגנים הלאומיים ובאתרים רבים ברחבי הארץ, פרסום בירידי התיירות הבינלאומיים, קיום שבוע ים המלח באקספו שבסין בשיתוף עם משרד החוץ ועוד.
שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, המשמש כראש ועדת התמיכה בים המלח מטעם מדינת ישראל, אומר כי הקמפיין החדש ברשתות החברתיות ועלייתו לאוויר של האתר החדש, יכניסו את ים המלח לביתו וללבו של ציבור רחב בכל רחבי העולם: "ים המלח, אחד מאוצרות הטבע והתיירות של ישראל, מציע למבקרים בו חוויה ייחודית עשירה בהיסטוריה, ארכיאולוגיה ומרפא. אנו מזמינים את מעריציו ואוהדיו הוותיקים של ים המלח, ואלו המגלים אותו לראשונה, לבוא ולבקר בו ולהצביע עבורו בתחרות".
יש לציין כי מאז עלה לשלב הגמר לפני כשנה, נמצא ים המלח באופן עקבי בין 14 האתרים המובילים בתחרות מתוך 28, בהם נהר האמזונס, איי הגלאפגוס, הגרנד קניון, האיים המלדיבים ועוד. כמיליארד הצבעות צפויות במסגרת התחרות, על פי דיווחי הקרן הבינלאומית של התחרות, עד לסיומה בנובמבר 2011, אז יוכרזו שבעת הזוכים, אשר כל אחד מהם זקוק ל-300 עד 400 מיליון הצבעות.
ים המלח נחשב לאחד מאתרי הביקור הפופולאריים בקרב תיירים המבקרים בישראל. על פי נתוני משרד התיירות, כ-45% מן התיירים המגיעים לישראל מבקרים בו במהלך השנה. תעשיית התיירות ברצועת החוף של ים המלח, כוללת 15 מלונות ו-19 בתי הארחה בקיבוצים ובמושבים הסמוכים, ועסקים תיירותיים שונים, בהם מועסקים כ-4500 עובדים.