מהלך פרסומי חוצה יבשות מעמת לראשונה את הציבור עם העובדה "שהמוות יכול למצוא אותם בכל מקום ובכל זמן" תוך שימוש חדשני ברשתות המבוססות מיקום כדוגמת פורסקוור

כלים

במסגרת קמפיין לקידום אפליקציית הפייסבוק IF i Die המאפשרת לגולשי הרשת החברתית פייסבוק, להכין מבעוד מועד מסר מצולם בוידאו או כתוב אשר יתפרסם בפרופיל הפייסבוק שלהם לאחר מותם, לראשונה נעשה שימוש ברשתות המבוססות מיקום על מנת לאתר בזמן אמת את הגולשים במקומות בהם הם נמצאים.

למעלה מ-30 מיליון גולשים מרחבי העולם משתמשים באחת מעשרות הרשתות המבוססות מיקום כדוגמת פורסקוור, גו וואלה, loopt, whrrl, bliin ובשירות פייסבוק פלייסס שלאחרונה גם נפתח לבעלי אייפון בישראל, לדיווח בזמן אמת על מקום הימצאותם.

לקראת הקמפיין, נערכה עבודת מחקר מקיפה בת מספר חודשים אשר במסגרתה נוצרה מערכת המשלבת API ציבורי של הרשתות המובילות בשילוב עדכוני Google Latest, טוויטר ופורסקוור, אשר שולבו יחדיו לכדי מערכת שאפשרה "איתור וניטור" בזמן אמת של מאות אלפי אנשים מסביב לעולם.

תחת המסר 'המוות יכול למצוא אותך בכל מקום ובכל זמן וכדאי להתקין את האפליקציה לפני שיהיה מאוחר מדי', הושקה הפעילות שבמסגרתה אלפי אנשים מרחבי העולם שהודיעו על מקום הימצאותם באמצעות אחת מהרשתות, זכו לשיחת טלפון מפתיעה מהפרזנטור של הקמפיין, "מלאך המוות", אשר התקשר בזמן אמת למקום הימצאותם (בתי קפה, מסעדות, פאבים וכו'...), ביקש לדבר איתם וקריין להם את המסר.

http://www.youtube.com/watch?v=zqvSPQub6Hc

במסגרת הפעילות, שנפרשה על פני 10 ימים במשמרות מסביב לשעון, נוצרו למעלה מ-10,000 שיחות פרסונאליות בעשרות מדינות ברחבי העולם, ביניהן מדינות ערב, ארה"ב, מדינות שונות באירופה ואפריקה. השיחות כללו מגוון רחב אנשים, ביניהם אושיות מובילות דעת קהל כדוגמת העורך הראשי של אתר mashable, זמר ראפ אמריקני, עיתונאים, דובר מפלגת הרפובליקנים בארה"ב, מנחי טלוויזיה ובלוגרים ובכירים באתרים ובחברות שונות. מספר שיחות מדגמיות הוקלט והועלה לרשת.