חברת הלן דורון הבין לאומית ללימוד השפה האנגלית יצאה השבוע בקמפיין לקראת שנת הלימודים החדשה תחת הסלוגן "יתרון ללמוד אנגלית בגיל צעיר"
הקמפיין יכלול פרסום בעיתונות המודפסת, פרסום אינטרנטי ופרסום נרחב בכלל התחנות האזוריות. בנוסף לכך יכלול הקמפיין שיווק חוויתי אינטנסיבי באמצעות מכוניות מקושטות בסמלי החברה שיסתובבו בכל הערים בהן קיימים סניפי זכיינות ומרכזי לימוד של הרשת. השיווק החוויתי יכלול חלוקת בלונים, דיסקים וחוברות ללימוד השפה האנגלית.
מנהל זכיינות ישראל בחברת הלן דורון, שי קורן: "שיטת הלן דורון נלמדת בצורה חוויתית, מאתגרת ומהנה. לכן היה זה טבעי ליצור קמפיין נרחב שמושתת גם על שיווק חוויתי הכולל מגע ישיר עם תלמידים פוטנציאליים שעדיין לא התנסו בשיטת לימוד האנגלית המובילה כיום בעולם".
שיטת הלן דורון מקנה ב-25 השנים האחרונות אנגלית לכמיליון פעוטות, ילדים ובני נוער עד גיל 18 ברחבי העולם ובהצלחה רבה. כיום כוללת החברה כ-700 מרכזי לימוד מתוכם 550 סניפי זכיינות הפועלים בכ-30 מדינות בעולם בהן סיגפור, אינדונזיה, טורקיה, רוסיה, פולין ועוד. השיטה מציעה 10 תוכניות לימוד באנגלית לילדים מגילאי 3 חודשים ועד 18 שנים. חומרי הלימוד של השיטה תוכננו על-ידי מיטב המומחים בתחום. החומרים גדושים בפעילויות המגבירות את ההנאה הכרוכה ברכישת מיומנויות חדשות ועל-ידי חיזוק המעורבות והמוטיבציה בקרב התלמידים. המורים משתתפים בתוכניות הדרכה אינטנסיביות ומקבלים הכשרה מיוחדת המכשירה אותם לטפח את הסביבה המהנה ומגבירת-המוטיבציה. בין היתר זוכים המורים להדרכה שוטפת ואספקה קבועה של חומרי לימוד, המבטיחים שהשיעורים ימשיכו להיות מעניינים ומלאי-חיים.