שיווק בפייסבוק

(סלולאר)

כחלק מהאסטרטגיה העתידית שלה לסלולרים, פייסבוק עושה בימים האחרונים צעד משמעותי קדימה ומאפשרת לראשונה למפרסמים בה למקד מודעות לקהל משתמשי הסלולר בלבד. תומר חן, מומחה ישראלי לשיווק סלולרי מסביר כי "ההנפקה של פייסבוק וצניחת המניה גרמה להם להוציא את מערכת הפרסום הסלולרי שלהם בגרסת בטא מוקדם מן הצפוי כדי לרצות את המשקיעים"

(און ליין)

חברת התיירות "הדקה ה-90" נכנסת לפעילות במדיה החברתית באמצעות חברת אקליפטוס- שיווק במדיה חדשה, ומשיקה פעילות נושאת פרסים בפייסבוק תחת הכותרת, "למרות שאזהרת הנסיעה לטורקיה הוסרה, בדקה ה-90 טורקיה איז אאוט"

(און ליין)

בטור חדש, מיוחד ל thepulse שיווק, כותב דניאל צוקרמן, יועץ מומחה לשיווק באינטרנט, על עולם השיווק החדש והניו מדיה. והפעם, מתמקד צוקרמן בטרנד החדש של השיווק בפייסבוק, ושואל את השאלה האמיתית - האם זה בכלל אפקטיבי?

(און ליין)

חברת מיתוג, בראשות טל סנדרוני, תבצע קמפיין פייסבוק לתערוכת אוטומוטור 2010, המתקיימת בחסות רדבול. גולשי פייסבוק מתבקשים, במסגרת הקמפיין, לשלוח את "סיפור האקסטרים שלהם" בליווי תמונות או סרטונים, ולהזמין את חבריהם לדרג את הסיפור שלכם ע"י "לייק" "אהבתי" ו/או תגובה

(און ליין)

לאחר שערכו פעילות ייחודית בפייסבוק וחילקו ל-500 גולשים תחפושות של החולבות מהפרסומת, של מותג היוגורט מולר, הקמפיין החדש של מחלקת האינטראקטיב והניו מדיה של משרד הפרסום יהושע tbwa מציע לגולשים לשלוח תמונות שלהם מחופשים לחולבות ולזכות בפרסים