הקיץ הוא עונה מצוינת להתרענן ולרענן את זיכרונם של לקוחות קיימים או לחדור לתודעתם של לקוחות פוטנציאליים. בקיץ החם כולם יוצאים לבילויים בחוץ: לחוף הים, בריכה, פארקי מים או טיולים באזורים מוצלים ורטובים. בקיץ מתקיימים פסטיבלים למיניהם, ירידים, מופעים מוזיקליים ברחבי חוצות ועוד. זה הזמן הטוב ביותר להתחיל בפרויקט של שיווק קייצי בכדי להזכיר מי אתם, ואין כמו לעשות זאת באמצעות מתנה שימושית בדיוק לאותה תקופה, עליה יתנוסס הלוגו שלכם. צידנית היא המתנה המושלמת לכך.
פרסום
שימוש בטלמיטינג כחלק מקמפיין שיווקי
זה מה שנקרא "שיווק ממוקד"
גברים מנגה, נשים ממאדים – אז מדוע שיהיו לכם מוצרי פרסום דומים? למדו כאן על היתרונות בהקדשת אמצעי שיווק נפרדים ללקוחות משני המינים.
משרדי פרסום בעידן המודרני איזה משרד פרסום כדאי לבחור?
ענף הפרסום והשיווק מביא עמו בכל יום אתגרים חדשים, אין זה פשוט לבחור בין משרדי הפרסום או לקבוע בעצמכם מהי שיטת הפרסום הטובה ביותר בעבורכם. השוק מאוד דינמי, טכניקות פעולה מאוד מוצלחות תוכלנה להפוך כבר מחר הרבה פחות רלוונטיות. הדרך הטובה ביותר בה תוכלו אתם לישון בשקט בידיעה כי הקמפיין שלכם נמצא בידיים טובות, היא בחירת משרד הפרסום אשר מסוגל להציע קשת רחבה של יכולות, תוך הצגת קמפיינים מוצלחים כאשר מגמת ההצלחה מתפרסת על פני תקופה בת שנתיים לפחות.
אלו שירותי פרסום נחוצים לי בעידן המודרני?
רשת האינטרנט היא ללא כל ספק אחת מזירות הפעילות הראשיות, לא ניתן להתעלם ממנה או מהפוטנציאל הטמון בה. רוב בעלי העסקים כבר מבינים עד כמה הנוכחות שלהם ברשת חשובה ומשמעותית לגיוס לקוחות חדשים ופיתוח תדמיתי, מעט מאוד בעלי עסקים יודעים כיצד לנהל נכונה את התהליך ואין לבחור נכונה את פלטפורמת הפעילות. כך למשל, פעילות ברשתות החברתיות תוכל להביא הצלחה רבה לבעלי עסקים מסוימים מול כישלון חרוץ בעבור אחרים.
חשוב מאוד להבין כי עצם הנוכחות שלכם ברשת אינה ערובה להצלחה, ישנה משמעות רבה לאיכות, סגנון הפעילות, תזמון ובחירת המילים הנכונות. זהו בדיוק השלב בו נכנסים לתמונה אנשי המקצוע, בעזרת שירותי משרד פרסום המכיר היטב את הזירה ומכין שיעורי בית לאפיון נכון של צרכי העסק, קהל היעד ואפיקי הפיתוח המבוקשים תצליחו לקצור את הפירות. תגובה מהירה ונוכחות חשובות מאוד בעידן התחרותי בו אנו חיים, אך פזיזות היא צעד אותו גם בעלי המקצוע המנוסים ביותר בענף מבצעים בהססנות, אל תמהרו לקבל החלטות ללא גיבוי מקצועי.
אלו שירותים מציעים משרדי הפרסום המודרניים?
א. ניהול יחסי ציבור.
ב. עיצוב ופיתוח של אתרים ואפליקציות.
ג. ניהול מוניטין ברשת.
ד. עיצוב גרפי ועריכת וידאו.
ה. שירותי קופירייטינג.
ו. פרסום ופעילות ברשתות החברתיות.
ז. ניהול מדיה ורכש.
איזה משרד פרסום כדאי לי לבחור?
אין כל ספק כי הבחירה אינה פשוטה, כל בעל עסק שואף לקבל את התמורה המקסימלית בעד כספו תוך מימוש מלא של הפוטנציאל הגלום בשוק. עם משרד פרסום נכון המבין את הצרכים של בעל העסק, את קהל היעד ואת מפת השוק, ההצלחה כמעט מובטחת. משרד הפרסום המתאים הוא כזה אשר מחזיק בניסיון ספציפי בתחום הפעילות שלכם, משרד המציג רזומה עשיר בהצלחות ולקוחות מרוצים, משרד הפועל על פי ערכי השירות המתאימים לכם ובעיקר, משרד פרסום בידיו אתם מרגישים נוח להפקיד את תקציב הפרסום שלכם.
בשלבים הראשונים, מעורבות של בעל העסק או נציג מטעמו בהרכבת תכנית הפרסום וקבלת ההחלטות חשובה, בהמשך הדרך כבר תוכלו להעניק לצוות המשרד יד חופשית. עם הזמן תתחזק ההיכרות ההדדית עד ששני הצדדים למדים להכיר זה את זה ולמצוא את שיטת העבודה המתאימה, זהו השלב בו תדעו כי בצעתם את הבחירה הנכונה.
CNN שולטת בתחרות על הצופים
רשת CNN שולטת ברשתות חדשות ועסקים בינלאומיים והיא הראשונה בחשיפה חוצת פלטפורמות
רשת CNN שולטת בתחרות על הצופים בין רשתות עסקים וחדשות בינלאומיות, כך עולה מסקר EMS על ידי Ipsos.
העליונות החודשית של CNN מאששת מחדש את הכוח חוצה הפלטפורמות של הרשת. באמצעות הטלוויזיה והפלטפורמות הדיגיטליות * CNN מגיעה ל41% מחוג המידע, לפני Sky News (30%), BBC World (30%), Euronews (29%), CNBC (15%), וBloomberg (12%).
הצלחתה של CNN גבוהה עוד יותר בצמרת הגבוהה של עולם העסקים. הרשת מגיעה ליותר מנהלים בכירים ומקבלי החלטות עסקיות בכל חודש מאשר כל רשת עסקים או חדשות בינלאומית אחרת – עם 56%, החשיפה החודשית חוצת הפלטפורמות של CNN יותר מכפולה מזאת של הרשתות המוקדשות לעסקים Bloomberg (28%, 25%) ו CNBC (27%, 25%).
* Ipsos מגדירה כפלטפורמות דיגיטליות פלטפורמות הנגישות באמצעות מחשב שולחני, מחשב נייד, סמארטפון (אפליקציה או אתר אינטרנט) או אפליקציית טאבלט.
בנק ירושלים מבצע שימוש ראשון בפלטפורמת שיווק ייחודית לקידום העו"ש ללא עמלות
בנק ירושלים מפרסם את הצעת הערך הייחודית שלו: פטור גורף מעמלות העו"ש לכל לקוח, ללא כל מגבלה וללא זמן קצוב. המהלך הכולל של בנק ירושלים מסיר את המגבלות והתנאים הקיימים בכל ההצעות האחרות במערכת הבנקאית.
בימים אלה, עושה הבנק שימוש בפלטפורמה חדשה להעברת המסר: במסגרת הקמפיין יחולקו ללא עלות כחמישים אלף כוסות חד פעמיות באזורים הסובבים את הסניפים, זאת במטרה להגיע לקהל הלקוחות הפוטנציאלי שעובד וגר בקרבת סניפיו של בנק ירושלים. הכוסות יחולקו בימים הקרובים בבנייני משרדים ובתי עסק. הפרסום יעשה באמצעות קמפיין שעליו מנצחת חברת FreeCups המתמחה בשיווק באמצעות כוסות נייר.
איציק קמיליאן, מנהל השיווק של FreeCups: "באמצעות הפלטפורמה שלנו מתאפשר לבנק להגיע לקהל היעד המיידי הנמצא באזור הסניפים ולספר להם בדרך מקורית על הצעת הערך החדשנית של הבנק, תוך הפנייה לכתובת הסניף הקרוב."
תומר פישלר, מנהל אגף השיווק והאסטרטגיה בבנק ירושלים: "מהלך העו"ש ללא עמלות של הבנק מצוי בתנופה גדולה, עם פרסום נרחב ואלפי לקוחות חדשים שמגיעים על מנת ליהנות מבנקאות אחרת. הפלטפורמה הפרסומית החדשה מאפשרת לנו להגיע אל קהל רלבנטי שצמא למידע הזה, ונהנה מנגישות גבוהה לסניפים על מנת לבצע את פתיחת החשבונות".
מסטיק אורביט יוצא במסע פרסום מקורי: יעלה קמפיין על כוסות חד-פעמיות
שיתוף פעולה ייחודי בין חברת ריגלי ישראל המייבאת את מסטיק אורביט לחברת FreeCups המתמחה בפרסום על גבי כוסות חד פעמיות.
במסגרת הקמפיין יחולקו ללא עלות כמאה אלף כוסות חד פעמיות, כאשר בתחתית הכוסות מודבקת דוגמית של מסטיק אורביט וויט. זאת כחלק מחידוד התועלת של אורביט המתמקדת בבניית הרגל של לעיסת אורביט וויט לשמירה על שיניים לבנות "אחרי כל כוס קפה" וכחלק מחידוד מסר העל של "אוכלים שותים לועסים" אורביט. הכוסות יחולקו בימים הקרובים בבנייני משרדים, חברות הייטק, במרכז עזריאלי ובמוקדים שונים ברחבי הארץ, וכן בקרב סטודנטים באוניברסיטת תל אביב, מכללת אפקה להנדסה ומכללת נתניה.
שיתוף הפעולה של ריגלי ישראל מגיע לאחר סדרת שיתופי פעולה מוצלחים נוספים של חברת השיווק FreeCups, אשר כוללת את המותגים ORAL-B, קפה ג'ייקובס, מפעל הפיס, רשת המסעדות "BBB בורגוס בורגר בר" ומועדון הכושר "זאוספורט".
איציק קמיליאן, מנהל השיווק של חברת FreeCups: "שיתוף הפעולה עם מותג המסטיקים אורביט מוכיח שבאמצעות הפלטפורמה השיווקית של FreeCups ניתן להעביר את המסר הפרסומי בצורה מקורית, בלתי שגרתית וזכירה. בנוסף, אנו מגיעים ללקוח בזמן האידיאלי לקליטת המסר - זמן שתיית הקפה".