תחת הסיסמא "תיירות - מנוע הצמיחה של ישראל", ייצא משרד התיירות, השבוע, בקמפיין פרסומי רחב בישראל, להעלאת תדמית מקצועות התיירות ולגיוס עובדים חדשים, בעלות של כארבעה מליון שקלים. הקמפיין, בהשתתפותם של יורם ארבל ואייל ברקוביץ', המופק באמצעות לשכת הפרסום הממשלתית, ובבימוי ליאור הר-לב, ישודר החל מה- 23 במרץ בערוצי הטלוויזיה, באתרי האינטרנט וברשתות החברתיות

קרא עוד...

הרשות להגנת הצרכן והסחר ההוגן הורתה לחברת האופנה TNT (הוניגמן) להסיר בתוך 7 ימים את הפרסומים הכוללים עירום ורמזים מיניים בוטים. בתמונות, המתפרסמות בחנויות ובאתר האינטרנט של המותג TNT, נעשה שימוש בדוגמנית הנחזית להיות קטינה, תוך שימוש בעירום וברמזים מיניים לקידום מכירות המותג

קרא עוד...

סערה בעולם האופנה: בר רפאלי תסיים את תפקידה כפרזנטורית של מותג ההלבשה התחתונה בוניטה דה מאס. את רפאלי תחליף לא אחרת מאשר הדוגמנית הבינלאומית וכוכבת משמר המפרץ - פמלה אנדרסון שתרוויח 300 אלף דולר לשנה

קרא עוד...

משפחת בנאי נהנים מירקות קלויים על האש בקמפיין חדש לסדרת הסלטים הקלוייים על האש של אחלה שטראוס. הקמפיין יעלה הערב באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי בהיקף של 3 מיליון ₪

קרא עוד...

מבחינה מקצועית, העולם מכיר אותה ככוכבת מוזיקה, שחקנית, מעצבת, מפיקת טלוויזיה ומוזיקה ואף תורמת לקהילה, מבחינה אישית, היא רעיה מסורה, אם, אחות וחברה. ג'ניפר לופז, האלילה המודרנית האולטימטיבית, היא עכשיו גם האלילה האחת והיחידה של ונוס

קרא עוד...