תחת הסיסמא "תיירות - מנוע הצמיחה של ישראל", ייצא משרד התיירות, השבוע, בקמפיין פרסומי רחב בישראל, להעלאת תדמית מקצועות התיירות ולגיוס עובדים חדשים, בעלות של כארבעה מליון שקלים. הקמפיין, בהשתתפותם של יורם ארבל ואייל ברקוביץ', המופק באמצעות לשכת הפרסום הממשלתית, ובבימוי ליאור הר-לב, ישודר החל מה- 23 במרץ בערוצי הטלוויזיה, באתרי האינטרנט וברשתות החברתיות
פרסום
צנזורה ממשלתית: משרד התמ"ת הורה ל- TNT להסיר פרסומת פרובוקטיבית
הרשות להגנת הצרכן והסחר ההוגן הורתה לחברת האופנה TNT (הוניגמן) להסיר בתוך 7 ימים את הפרסומים הכוללים עירום ורמזים מיניים בוטים. בתמונות, המתפרסמות בחנויות ובאתר האינטרנט של המותג TNT, נעשה שימוש בדוגמנית הנחזית להיות קטינה, תוך שימוש בעירום וברמזים מיניים לקידום מכירות המותג
מותג התכשיטים "פנדורה" יוצא בקמפיין בהיקף 2 מיליון ש"ח
פנדורה, מותג תכשיטי היוקרה הדני, יוצא בקמפיין השקה בהיקף של כ-2 מיליון ₪, בעיתונות, באינטרנט ושילוט חוצות ענק בגודל 300 מ"ר
רשת מרפאות "כללית רפואה משלימה" יוצאת בקמפיין חדש
במסגרת מהלך שיווקי חדש תעלה החודש רשת מרפאות כללית רפואה משלימה, מבית כללית, קמפיין חדש השם דגש על הפיקוח הרפואי בטיפולי הרפואה המשלימה
פמלה אנדרסון תחליף את בר רפאלי כפרזנטורית של בוניטה דה מאס
סערה בעולם האופנה: בר רפאלי תסיים את תפקידה כפרזנטורית של מותג ההלבשה התחתונה בוניטה דה מאס. את רפאלי תחליף לא אחרת מאשר הדוגמנית הבינלאומית וכוכבת משמר המפרץ - פמלה אנדרסון שתרוויח 300 אלף דולר לשנה
משפחת בנאי ממשיכה לקמפיין נוסף עם "אחלה"
משפחת בנאי נהנים מירקות קלויים על האש בקמפיין חדש לסדרת הסלטים הקלוייים על האש של אחלה שטראוס. הקמפיין יעלה הערב באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי בהיקף של 3 מיליון ₪
ג'ניפר לופז תהיה הפרזנטורית הבינ"ל של "ג'ילט ונוס"
מבחינה מקצועית, העולם מכיר אותה ככוכבת מוזיקה, שחקנית, מעצבת, מפיקת טלוויזיה ומוזיקה ואף תורמת לקהילה, מבחינה אישית, היא רעיה מסורה, אם, אחות וחברה. ג'ניפר לופז, האלילה המודרנית האולטימטיבית, היא עכשיו גם האלילה האחת והיחידה של ונוס