אחרי ההצלחה בחופי ריו דה ז'נרו, המקלחות של ספרייט מגיעות גם לישראל. אתמול בבוקר הוקמו בחוף הבננה ביץ' בתל-אביב מקלחות לכל דבר, שנראות בדיוק כמו מכונת מזיגה ענקית של ספרייט, וזאת כחלק מפעילות המותג לרענון הקיץ הישראלי. פעילות רשמית ראשונה תחל ביום חמישי הקרוב במהלך אירועי הלילה הלבן ברחבי העיר תל-אביב והיא תלווה במשחקים וירטואליים ייחודיים.
פרסום
הפרסומת לצמידי "ביוגארד" נפסלה: "מטעה את הציבור"
בהוראת הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו הוסרה בימים האחרונים משידור פרסומת לצמידים נגד קרינה אלקטרומגנטית לאחר שהתברר כי הפרסומת מטעה את הציבור
מאיה ישעיהו תחשוף גזרה חדשה בקמפיין לדיאטה של סופר פארם
סופר-פארם יוצאת בקמפיין פרסומי ל"diet for life" בהשקעה של מיליון ₪; לראשונה תשתתף מאיה ישעיהו, כלתה של ג.יפית שתציג את גזרתה החדשה
סקר גרופ השיקה את מסך הפרסום הגדול בישראל
חברת סקר גרופ בע"מ, המתמחה במתן שירותי פרסום מתקדמים, שיווק והקמת מערכות מדיה ומסכים מתקדמים, עושה היסטוריה כאשר היא משיקה את מסך ה LED הגדול בישראל המוצב בחזית קניון הזהב בראשון לציון
הילה נחשון תוביל את קמפיין אופנת קיץ 2012 של רשת "ZIP"
רשת האופנה הישראלית ZIP , בחרה את הילה נחשון (לסוכנות ADD), להוביל את קמפיין אופנת קיץ 2012. הילה נחשון החלה דרכה כדוגמנית בסרטוני פרסומת ובקמפיינים לחברות אופנה, שימשה כמנחה בתכנית הבידור Y בעשר, שחקנית אורחת ב"שיר שלנו", מנחת העונות האחרונות של "רוקדים עם כוכבים" וכן הנחתה את תוכנית הטיולים שליוותה את "המרוץ למיליון"
מסע "מאגמה צ'אלנג'" יוצא לדרך - עם קמפיין חדש
נמרוד ניר ומשרד הפרסום "דה בריף" עולים בקמפיין שני למסע המאגמה צ'אלנג', מסע שטח אתגרי לנשים בהשקעה של כרבע מיליון ש"ח. משרד הפרסום "דה בריף" יזם שיתוף פעולה בין המותג לאתר מאקו
מיתוג מחדש לחברת דגת הארץ
חברת דגת הארץ, החברה המובילה והגדולה בישראל לשיווק פילה דג ישראלי טרי השלימה מהלך של מיתוג מחדש, במטרה להרחיב את פעילותה השיווקית ולהגדיל את המודעות ליתרונות הצרכניים והבריאותיים של דג טרי מתוצרת ישראלית