פעם, כאשר חיפשנו עורך דין, אינסטלטור או רצינו לקנות מכונית, יכולנו לקבל המלצות רק מאנשים שאנחנו מכירים. אבל בזכות האינטרנט, הכל השתנה. בזכות האינטרנט, אפשר למצוא בקלות המלצות גולשים על כל נושא, ובכל דבר. כאשר ההמלצות נגישות לכולנו, זה אומר דבר אחד – הכוח עובר לצרכן!

קרדיט לתמונות FREEPIK
קרדיט לתמונות FREEPIK

 

 למה אנשים כל כך אוהבים המלצות גולשים

כדאי להבין מדוע אנשים כל כך אוהבים המלצות גולשים . מדוע כמעט כולם מחפשים בשלב כזה או אחר, המלצות מועילות.

  • המבחר כיום גדול מדי – בכל תחום, המבחר כיום גדול מדי. או אפשר להתחיל לבדוק את כל עורכי הדין או הרופאים שיש בשוק. אי אפשר ללכת לכל הסרטים שמציגים בבתי הקולנוע. המלצות גולשים עוזרות לנו לסנן מתוך האפשרויות, את הפתרונות האיכותיים.
  • אמינות ברשת – כולנו נתקלים באין ספור פרסומות ברשת. עם יד על הלב, האם אתם מרגישים שהפרסומות הן ברמת אמינות גבוהה? רוב האנשים מרגישים שצריך להתייחס לפרסומות במידה של חשדנות. לעומת זאת, המלצות של גולשים נתפסות כמשהו אחר, אמין הרבה יותר.
  • קל להצליב המלצות – אפילו אם אנו לא בטוחים האם המלצה מסוימת היא מאה אחוז אותנטית, הרי שאין בעיה להצליב המלצות. כאשר יש כל כך הרבה מקורות למציאת המלצות של גולשים, די מהר מבינים את התמונה במלואה. אם ראינו הרבה המלצות והן מספיק מפורטות ולא סתמיות, זה בהחלט מועיל.

זו הסיבה שאנו ממליצים גם לכם, אם קיבלתם שירות טוב או קניתם מוצר נהדר, תמליצו ברשת! עזרו לאחרים כמו שאתם נעזרתם קודם לכן בהמלצות. המלצות גם מחזקות את המטרה של כולנו לגלישה בטוחה ברשת .

איפה אנשים מחפשים המלצות גולשים

עכשיו, הנה תיאור קצר של המקורות ברשת שיכולים לאפשר לכם למצוא המלצות בכל נושא שתרצו:

  • אתרי המלצות – ישנם אתרי המלצות שבעצם מפרסמים המלצות בכל מיני נושאים. חלק מהאתרים עוסקים בנישה מסוימת, למשל המלצות אודות עורכי דין או המלצות על אירועי תרבות. יש אתרים שמספקים המלצות מגוונות, תחת קטגוריות שונות.
  • רשתות חברתיות – מקור נוסף להמלצות ברשת אלה הרשתות החברתיות. ההמלצות יכולות להופיע בדפים של חברים שלכם או בדפים שמפרסמים עסקים שגאים בהמלצות שקיבלו. בלוגים – בלוגים אישים הם מקור מצוין לעוד המלצות.
  • חלק מהבלוגרים נוהגים להמליץ בנושא הקרוב לליבם. למשל המלצות על מתכונים, המלצות על גדג'טים וכן הלאה. אתרים פרטיים – לא מעט אנשים או חברות מעלים לאתר שלהם ציטוטים של לקוחות, מכתבי תודה או המלצות של אנשים שונים. אפשר להיעזר גם בכך.