אנשי מקצוע עושים את הבחירות שלהם על סמך ניסיון. נכון, בהתחלה אנשים מתפתים לנסות משהו חדש על סמך פרסומות, אנשי מכירות, הטבות שונות מהחברה המשווקת ושאר טריקים שיווקיים אפקטיביים. אבל בסופו של דבר המוצרים שנשארים איתנו צריכים לעבור את הסלקציה הקשוחה וההכרחית של אנשי המקצוע והלקוחות כאחד. בכל הנוגע לפרגולות, הציבור ואנשי המקצוע אמרו פה אחד – פרגולות אלומיניום ושום דבר אחר.

קרדיט לתמונות PIXABAY
קרדיט לתמונות PIXABAY

 

זה נכון שמרבית האנשים שאין להם פרגולות חושבים על פרגולה כעל משהו מעץ. אבל זה כמו שפעם חשבו על טלויזיות כמשהו ענק ועמוק, וכיום זה מובן מאליו שזה מסך שטוח ואלגנטי. הדברים משתנים, הטכנולוגיה מתקדמת, ובכלל, למרבית האנשים אין פרגולות, אז עדיף להשען לא על דעת הרוב, אלא על דעת מי שבאמת יש לו את המוצר, ומשתמש בו באופן שוטף.

היתרונות שיש לאלומיניום לעומת פרגולות אחרות

  • עמידות יוצאת דופן – לכל חומר יש דרגת עמידות משלו, ואפילו שישנם מבנים מעץ בני מאות ואולי אלפי שנים, הרי שטכנולוגיות שימור עץ עתיקות שיושמו על העצים הללו כבר לא בשימוש ממזמן עקב עלויות אנרגטיות גבוהות שלא משתלמות בתעשייה (או פשוט על רקע חוסר ידע), וכיום העץ הוא כמו ה"מזון המהיר" של התעשייה. אלומיניום לעומת זאת עמיד בצורה בלתי רגילה, והפרגולה שלכם תישאר שם לנצח, או עד מתי שאתם תחליטו לשנות משהו בעצמכם.
  • אין צורך בתחזוקה – אוקיי, יכול להיות שניקיון נחשב גם הוא לתחזוקה, אבל את זה הייתם עושים בכל פרגולה, מכל חומר. מעבר לניקיון פה ושם, לפי הצורך והרצון, הרי שאין לפרגולות מאלומיניום כל צורך בתחזוקה. הן נשמרות מעצם היותן מאלומיניום, וזה חוסך לכם לא רק דאגה, אלא גם זמן עבודה וכסף רב לאורך השנים.
  • חיסכון כלכלי – מעבר לחיסכון הכלכלי המובהק שרק הולך וגדל עם השנים מתוקף העובדה שאין צורך בתחזוקה, הרי שעם פרגולות מאלומיניום אתם חוסכים כבר ברכישה עצמה. פרגולה מעץ זה יקר, העץ הוא חומר יקר והשינוע שלו יקר, כמו גם ההתקנה שלו. הבלאי של העץ דורש מכם תחזוקה בלתי פוסקת, צביעה מחודשת, סילוק מזיקים וכיו"ב, כך שהיתרון של האלומיניום פה הוא כפול ומכופל.
  • התאמה אישית בעלות נגישה – להתאים עץ לצרכים שלכם עולה לא מעט. הסיבה היא שהעץ מגיע כפי שהוא, מעובד למוטות וללוחות, וכל חתיכה שנגזרת, נחתכת ונשמטת מהתוכנית מוצאת את עצמה לרוב בפח מתוך חוסר שימוש. הרבה חומר נזרק, אבל את החומר הזה מישהו צריך לממן, וזה תמיד מתומחר על הלקוח. האלומיניום זול יותר במהותו, אבל זה אומר שגם שהזמנת פרגולות אלומיניום בהתאמה אישית היא כלכלית יותר כבר מהרגע הראשון, וזמינה יותר לכולם.

לסיכום, פרגולות האלומיניום מנצחות בכל הסעיפים, הן של מחיר, הן של התאמה אישית, הן של עמידות והן של תחזוקה קלה, מה שהופך אותן למוצר הפרגולות השווה ביותר בשוק.