"הדרך לעשות זאת היא פשוטה: לשלב את מערך מוניות השירות הערך הצבור של הרב-קו. זה מהלך אפשרי כבר היום, עוד לפני שאנחנו נתעסק בענייני סובסידיות. "מוניות שירות הן חלק מרכזי ביותר מפתרון בעיות התחבורה בישראל", אמר ח"כ חנין. "זה אמצעי גמיש מאוד, שיכול להוות אמצעי משלים לאוטובוסים ולרכבות, אמצעי מקדים במקומות בהם אנחנו רוצים לעודד את השימוש בתחבורה הציבורית, וגם אמצעי מתחרה.
ח"כ חנין ציין כי סקרים של משרד התחבורה ושל ארגוני חברה אזרחית מראים כי מוניות השירות הן כלי התחבורה שזוכה לשביעות הרצון הגבוהה ביותר בקרב הציבור.
אך למרות זאת, מספר מוניות השירות הפעילות בארץ רק הולך ומצטמצם. "זה קורה בין היתר גם בגלל דברים טובים שקרו, כמו רפורמת המחירים שיצאה לדרך", קבע ח"כ חנין. "אבל אם לא נכניס את מוניות השירות למערך הרב-קו אנחנו פשוט משאירים אותן מחוץ למשחק. היום, כשלאנשים יש רב-קו, הם מעדיפים לחכות לאוטובוס ולא לשלם במזומן." ח"כ חנין בירך את שר התחבורה, שנכח בדיון, על היעד החשוב שהציב להעלות את השימוש בתחבורה הציבורית מ-20% ל-40%, על עבודתו ועבודת צוות משרדו בנושא הנת"צים ותכנית "מהיר לעיר", ועל שינוי הגישה החשוב של המשרד בנושא מוניות השירות. "אני זוכר זמנים שמשרד התחבורה ומשרד האוצר ראו במוניות השירות כבעיה.
אני שמח לראות שכבר הבנתם שמדובר בחתיכה החסרה של פאזל התחבורה הציבורית בישראל"