שני מיזמים חדשים ישנו את כל מה שחשבתם על חולצות הטי-שירט, שיש לכולנו בארון: המיזמים, פרי יצירתו של היזם שחר ברוך ויזמאן, מביאים לקדמת הבמה אמנים וציירים ישראליים, ומעניקים לציורים וליצירות שלהם מקום של כבוד- בקולקציות מוגבלות מאוד של חולצות, עליהן יוטבעו ציורים מקוריים של האמן * הרווחים? חוזרים לאמנים, ומסייעים להם להמשיך ולייצר

כלים
שחר ויזמאן - קרדיט שגיא סרויה
שחר ויזמאן - קרדיט שגיא סרויה

 

הכירו את שחר ברוך ויזמאן, האיש שמבקש לשנות את כל מה שחשבתם על חולצות הטישירט שיש לכולנו בארון.

ברוך ויזמאן, יזם ואמן מוכשר המתגורר בקרית אתא, חושף שני מיזמים חדשים שמבקשים להמציא מחדש את חולצות הטי-שירט הקלאסיות, ובאמצעותן מקדמים אמנים וציירים מבטיחים. המיזמים החדשניים, 323ARTEES -MILATEES – הם ראשונים מסוגם בישראל וככל הנראה גם בעולם, מהווים פלטפורמה ייחודית לאמנות ישראלית (ובהמשך גם לאמנים בינלאומיים) ומעניקים לאמנים הזדמנות לפרוץ לתודעה הישראלית והבינלאומית.
שני המיזמים נגישים לציבור באמצעות אתרי האינטרנט שלהם, ומאפשרים לכל אחד ואחת למצוא את הטי-שירט הייחודית עבורם, ועבור אהוביהם כמתנות ייחודיות.
"אני מאמין בכוחה של אמנות, ומצטער על גלריות שעומדות שוממות ויצירות מופלאות שלא זוכות להגיע ללב הציבור. המיזמים, הכוללים חולצות שעליהן מוטבעים ציורים בטכניקות שונות, או כיתובים המאוירים ביד, הם הדרך שלי להביא את האמנות מהגלריות אל הרחוב, להנגיש אותה לציבור הרחב בגובה העיניים ולתת במה לאומנים מוכשרים ומעניינים", אומר שחר ברוך ויזמאן.

323 ARTEES : אמנות על חולצות במהדורה מוגבלת

המיזם הראשון, 323 ARTEES מציע מגוון חולצות טי-שירט באיכות מעולה עם יצירות אמנות וציורים של אמנים ישראלים שונים. כל חולצה במיזם ממוספרת ומודפסת ב-323 עותקים בלבד, מה שהופך אותה לקפסולת אמנות ייחודית. המיזם מאפשר לאמנות לפרוץ את גבולות הגלריה ולהגיע אל הרחוב, ומשם - לכל אדם. המארזים הייחודיים, שבתוכם מגיעות החולצות, מהווים מתנה מקורית, ייחודית וערכית לכל אחד ואחת, ומקדמים אמנות ישראלית בצורה חדשנית ומקורית- הן בארץ והן בחו"ל.

החולצות והיצירות זמינות לרכישה באתר המיזם:

https://323artees.com/

MILATEES : מילים מצוירות ביד - חזרה למשמעות

המיזם השני, MILATEES, מציע חולצות עם טקסטים מאוירים ביד, ללא שימוש במחשב. כל טקסט מוצג בצורה אומנותית, ומבקש להחזיר את המשמעות והמסר העומדים מאחורי המילים שלנו. המיזם משלב בין טקסט, לבוש ואמנות בצורה ייחודית, ומציע חווית לבוש שמזמינה לחשיבה מעמיקה על מה שאנחנו בוחרים ללבוש, ולמה.
"המסר שחשוב לכל אחד מאיתנו להעביר- לפעמים לעצמנו, לפעמים לסביבה, יכול ללוות אותנו כל היום- על הבגד שאנחנו לובשים. אני שם דגש על מסרים מעצימים, כי אני מאמין שהם תורמים גם לנו וגם לכל הסובבים אותנו", אומר שחר ברוך ויזמאן.
החולצות מגיעות בגזרת אוברסייז במטרה להימנע מהתמקדות במבנה הגוף של הלובש/ת ובכך מעבירה את המיקוד ליצירה עצמה. המיזם מזמין יוצרים מכל העולם להציג טקסטים שציירו ולהפוך להיות שותפים ליצירת רחובות מלאים במסרים מעצימים.

גם חולצות אלה ניתן להזמין דרך אתר האינטרנט של המיזם: https://milatees.com/