אם את מחפשת סומק, את בטח יודעת שבשוק ניתן למצוא כיום מגוון רחב של סוגי סמקים ולכן, הבחירה בסומק הנכון היא לא תמיד קלה. המטרה היא למצוא את המוצר שישדרג את היופי הטבעי שלך ולהחמיא לגוון העור שלך. במאמר הבא תקבלי את כל המידע אשר יאפשר לך לבחור את הסומק המדויק לך ביותר, אשר יחמיא לך וישדרג את מראה האיפור הכולל שלך.

 

כיצד בוחרים את הסומק הנכון?

בחירת הסומק הנכון יכולה לעשות הבדל משמעותי במראה הכללי שלך. הנה כמה טיפים שיעזרו לך למצוא את הסומק המושלם לגוון ולסוג העור שלך:

בכדי לבחור את הסומק הנכון, התחילי בזיהוי גוון העור שלך. גווני עור בהירים בדרך כלל נראים הכי טוב עם סומקים ורודים בהירים או בגווני אפרסק, בעוד שגווני עור בינוניים יתאימו לגוונים ורודים עמוקים יותר וסגולים בהירים. עבור אלו עם גווני עור כהים יותר, גוונים עשירים כמו גווני פירות יער או שזיף עובדים היטב. חשוב להתאים את הסומק גם לתת גוון העור שלך. תת גוונים קרים משתלבים היטב עם גווני ורוד ופירות יער, בעוד שתת גוונים חמים נראים נהדר עם אפרסק.

סוגים שונים של סומק

סומק מגיע בצורות שונות לרבות: אבקה, קרם ונוזל. סומק פודרה הוא הנפוץ ביותר והוא לרוב עובד היטב עבור סוגי עור שמן ומעורב, לעומתו סומק שמגיע בתצורת קרם אידיאלי לעור יבש מכיוון שהוא מוסיף גימור רענן. סומק נוזלי יכול להיות קצת מסובך למריחה אבל מציע תוצאה עמידה לאורך זמן והוא נהדר עבור כל סוגי העור. בחירת סוג הסומק הנכון תלויה בסוג העור שלך ובגימור המועדף עלייך.

טיפים למריחת סומק

מריחת סומק בצורה נכונה חשובה לא פחות מבחירת הגוון הנכון: השתמשי במברשת סומק עבור סומק פודרה ובמברשת טשטוש או באצבעותייך עבור סומק קרם. חייכי כדי למצוא את תפוחי הלחיים שלך והניחי את הסומק בתנועה גורפת לכיוון הרקות שלך. טשטשי היטב בכדי להימנע מקווים חדים. למראה טבעי, בני את הצבע בהדרגה.

איפה אפשר לרכוש את הסומק הטוב ביותר?

בחירת הסומק הטוב ביותר תהיה בין היתר בהתאם למקום שבו תבחרו לרכוש אותו ובהתאם למותג הסומק. עבור סמקים איכותיים, שקלו להתחיל בחנויות המציעות מוצרי איפור איכותיים של המותגים המובילים. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של חנויות איפור המציעות מוצרי איפור איכותיים לרבות סמקים הן בחנויות פיזיות והן בחנויות מקוונות. חשוב מאוד שתבחרו בחנות שבה ניתן למצוא את המותגים המובילים ביותר. ניתן לרכוש סומק איכותי אונליין, אך כדאי מאוד לבחון את הגוון של הסומק ואת ההתאמה שלו לעור שלך באופן פיזי, באחת מחנויות האיפור המציעות טסטרים לבדיקה. אם אין לך את האפשרות לגשת לאחת החנויות הללו ואת מעוניינת ברכישה מקוונת, בדקי האם יש אפשרות להתאמת הגוון הרלוונטי לך באופן מקוון.

למה סומק של NARS הוא המומלץ ביותר?

אם את מחפשת סומק איכותי שיעניק לך מראה מושלם, כדאי שתכירי את הסומק של NARS. הסומק של נארס מומלץ מאוד מכמה סיבות:  הוא מציע מגוון רחב של גוונים המתאימים לגווני עור שונים, מה שמבטיח התאמה מושלמת לכל אחת. המרקם של הסומק טחון דק, מה שמקל על טשטוש ובניית מראה טבעי יותר. בנוסף, לסומקים של נארס יש כושר עמידות מרשים, והם מחזיקים לאורך כל היום מבלי שיהיה צורך בתיקונים תכופים. המוניטין של המותג והביקורות הנלהבות מהמשתמשים הופכים אותו לבחירה מובילה.