גרג בייטכמן מונה לסמנכ"ל מכירות ושותפויות תוכן ברשת CNN הבינלאומית. בייטכמן מגיע ל-CNN מרויטרס, שם הוא תיפקד בתור מנהל גלובלי של תוכן מולטימדיה.

כלים

בייטכמן יהיה אחראי על הפיקוח והפיתוח של מכירות התוכן של הרשת ברחבי העולם, עם דגש על מינוף הנכסים הטלוויזיוניים והדיגיטאליים של הרשת. התפקיד שלו יכלול מכירות ושותפויות תוכן, שירותים מחוץ לבית, ועסקאות רישוי. כמו כן הוא יעבוד ברחבי NewSource, שירות הפצת התוכן של CNN, ערוצי ההפצה מחוץ לבית שלה, והעסקים הנספחים של הרשת. לרשת CNN יש מעל ל-1,000 שותפות שידור בכל העולם.

רני ר. ראאד, המנהל המסחרי הראשי של CNNI, אמר: "הרגלי צריכת החדשות בעולם משתנים, והעסק שלנו צריך להשתנות איתם. האסטרטגיה המסחרית שלנו נועדה להבטיח שהצרכנים והשותפים שלנו יקבלו גישה לעיתונאות המובחרת של CNN בכל הפלטפורמות, וגרג הוא הבנאדם המושלם בשביל לעשות את זה. אני בטוח שתהיה לו תרומה משמעותית לכיוון וחיזוק הפעילות המסחרית שלנו."

גרג בייטכמן הוסיף: "בתקופה שבה לקהלים יש היצע כמעט אינסופי של תוכן, CNN בולטת בקרב מותגי החדשות המהימנים ביותר בעולם. הקהלים והשותפים שלנו מחפשים אחר חדשנות בהגשת החדשות ובמודלים המסחריים, כך שזוהי תקופה מרגשת לעבוד על חיזוק המעמד המסחרי של CNN בעולם."

בייטכמן מצטרף ל-CNN בעוד הרשת ממשיכה לגבש את המעמד המוביל שלה בכל סקרי הצפייה העצמאיים המרכזיים. המינוי הוא הצעד האחרון של ראאד בבנייה מחדש של יחידות העסקים המסחריים של CNN ברחבי העולם מאז שמונה לתפקיד המנהל המסחרי הראשי בפברואר 2013.