בפתחה של שנת 2011 בכל הקשור לפעילות העסקית של חברות ועסקים בינוניים וקטנים הבשורה והמגמה אשר מתגבשת בכל הקשור לשימור וטיפוח לקוחות, מבוססת על קורולציה במסגרתה בעלי עסקים וחברות משלבים כוחות ולצד אינטרסים משותפים יוצרים ויוזמים שיתופי פעולה כאשר המטרה המשותפת היא הרחבת הפעילות העסקית והגברת המכירות באופן משמעותי

כלים

malciyazri

זה בא לידי ביטוי בכך שאנחנו באפיקי סחר במסגרת הליווי השיווקי שלנו יוזמים עבור לקוחותינו שיתופי פעולה ממוקדי מטרה בשיתוף עם ומול מועדוני לקוחות נבחרים כאשר השורה התחתונה של היוזמה כך מדגיש יזדי, היא הגדלת המחזורים וחשיפת הקהל למגוון שירותים ומוצרים אותם לא הכירו קודם לכן.

בשלב תכנון האסטרטגיות ללקוחות אנחנו בוחרים לבנות תשתית אמיתית המשמשת את כל העוסקים בדבר לצורך קידום אמיתי כאמור של המכירות זאת תחת פיקוח ותזמון שלנו לאחר ביצוע פילוחי שוק ובחירת קהלי יעד מתאימים לאורך מסלול הפעילות כפי שנבחר.

אני מזהה באופן ברור כי המגמה החדשה מביאה תוצאות אמיתיות לבעלי החברות היצרנים ונותני השירותים ועם המבט לשנת 2011 אני יכול לומר בוודאות כי זו הפעילות העיקרית בתחום השיווקי והחדשנית יש לומר מבחינת התפיסה, אליה מופנים משאבים ומאמצים רבים בכל קמפיין אפשרי.

הפעילות לא פעם מתעצמת כאשר החשיפה באינטרנט מרובה על ידי כך שעסקים מקושרים לעסקים אחרים דרך ובאמצעות הרשת שכן, התקשורת האלקטרונית נמצאה כיעילה ואפקטיבית ביותר ומתעצמת בשנים האחרונות. קהל הגולשים זמין יותר וכך גם התוכן שחייב להיות ממוקד וענייני יותר מאשר בעבר. הפעילות האינטרנטית מובילה את הלקוח הפוטנציאלי להגיב ולבצע רכישה בכל רגע ללא הגבלות של זמן ומקום.

עסקים למען עסקים למעשה משתפים פעולה תחת אינטרס אחד ומשותף, ולא נוצרת בשום שלב של הפעילות סוג של תחרותיות בין הגורמים השונים אלא להיפך הוא הנכון.- מתגבשת למעשה קבוצה המעניקה לפי הענפים השונים כל אחת בנפרד וכולן יחד הטבות ומבצעי מכירה שונים ומיוחדים  היוצרים אצל הלקוחות נאמנות וכניסות מרובות יותר למימוש קניות, השתתפות בימי מבצע מיוחדים וכו'.

לצד הפעילות הקבועה של מחלקות השיווק השונות וקידום פרויקטים בשוטף מתקיים למעשה שיתוף הפעולה והיתרון המשמעותי הוא בכך שאין צורך להשקיע תקציבי עתק לצורך מימוש הפוטנציאל אלא במסגרת של השקעה כספית קטנה ובעיקר לתקופה מוגדרת מראש ניתן להשיג תוצאות מרעננות וחיוביות לכל בית עסק ולכל חברה.

הכותב הוא מלכי יזדי, מנכ"ל ובעלים של "אפיקי סחר", בעל תואר שני במינהל עסקים