nina_brosh_goldהדוגמנית הישראלית הבינלאומית נינה ברוש (לנצח ויק) נבחרה לשמש פרזנטורית לחב' התכשיטים איטלי גולד. נינה, שבעבר הצטלמה עבור מעצבי על עולמיים כגון, דיור, מיו-מיו, ורסאצ'ה ועוד, שמחה להגיע לישראל לשמש פרזנטורית לחב' ישראלית. לצורך צילומי הקטלוג, הגיעה נינה עם 2 ילדיה לביקור בישראל מניו-יורק, שם היא מתגוררת, לביקור של שבועיים
קרא עוד...

Lacoste_PR_Collection_GOAבמסגרת קמפיין בינלאומי למותג היוקרה 'לקוסט' יוצאת יבואנית השעונים "סי בי סטייל" בקמפיין פרסום ממוקד בהשקעה של 100,000 ₪ עבור קולקציית שעוני המותג לקיץ 2010. קמפיין זה הינו חלק מקמפיין פרסום של חברת הביגוד והשעונים העולמית לקוסט, במסגרתו תציג יצרנית המותג את שעוני החברה מהקולקציה האחרונה מתחום שעוני הספורט לקיץ 2010

קרא עוד...

מספר ימים לאחר פרסום נתוני ה-TGI אשר מצביעים על עלייה בשיעור המאזינים לרדיו קול חי, משיקה התחנה החרדית קמפיין פרסומי חדש למפרסמים במדיה הכללית בעלות של חצי מיליון ₪. "מתפלל להגדיל את המכירות ? תגדיל את נתח הפרסום!"- כך מדגישים ברדיו קול חי דרך קמפיין פרסומי נרחב את כוח הקנייה של המגזר החרדי עבור מפרסמים פוטנציאליים. לפי הערכות שונות שפורסמו לאחרונה המגזר החרדי והדתי במדינת ישראל מונה קרוב למיליון איש

קרא עוד...

daniתקציב הפרסום של מותג התכשיטים והשעונים איטלי גולד, בהיקף של 2 מיליון ₪ לשנת הפעילות הראשונה, נמסר לפרסום אליקים הרמן נהרדעא, לאחר שהנהלת החברה ברשות המנכ"ל מאיר חוזז בחנו מספר הצעות
קרא עוד...

telma תלמה מקבוצת יוניליוור מחזירה לקדמת הבמה את אחד ממוצרי הדגל של החברה – ברנפלקס תלמה. במסגרת זו, משיקה החברה קמפיין רחב היקף למותג, באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי ובכיכובה של אורנה בנאי, בהשקעה כוללת של 5 מיליון ₪

קרא עוד...

status_smallחברת האופנה הבינלאומית STATUS יוצאת בקמפיין פרסום חדש לחורף 2010 בעלות של כ- 750,000 ₪. את הקטלוג החדש בחרו באופנת STATUS לצלם בעיר האורבנית תל אביב עם פרסונות תל אביביות שהצטלמו בסגנון ה street fashion (אופנת רחוב), בסטייל אישי של אושיות לילה וקובעי טרנדים אשר לא נכנעים לתכתיבי אופנה אלא יוצרים אותה בעצמם - דמויות קיצוניות ויוצאות דופן , אשר הצילומים ייצמדו ל"אני האמיתי" של כל אחת מהן וילכו איתו עד הסוף

קרא עוד...