פרסום
משרד התיירות יוצא בקמפיין: צאו לחופשה בישראל במקום בטורקיה
משפחת בנאי - הפרזנטורים החדשים של "אחלה" של שטראוס
לדברי מיכל איתן, מנהלת השיווק בחטיבת הבריאות בשטראוס: "אחלה של שטראוס מוביל בימים אלה מהלך אסטרטגי תחת ההבטחה להיות הבחירה הטובה ביותר למשפחה" והסיסמא החדשה: 'לאכול טוב, לאכול אחלה'. כחלק מהמהלך, מסבירה איתן: "בחרנו במשפחת בנאי כמתאימה ביותר להוביל את הקמפיין, המשפחה הישראלית, המוכשרת והאהובה, שמה שעושה אותה לכל כך מיוחדת הם המרכיבים שלה". הקמפיין יעלה לאויר במחצית חודש יוני. באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי
פרסום "שנהב" יבצעו קמפיין לרשת מכוני הכושר sweat star
עדי נוימן לובשת תחתונים - תמורת 100 אלף ש"ח
הדוגמנית הישראלית הבינלאומית עדי נוימן נבחרה לשמש פרזנטורית למותג ההלבשה התחתונה ליה לונדון. עדי, ששימשה בעברה כפרזנטורית של הלבשה תחתונה וזכורה היטב מ"פאדיחת התחתונים" באח הגדול, משתדרגת עם בחירתה להיות הפנים של מותג קמעונאי ראשון בישראל להלבשה תחתונה
סבוקלם בקמפיין להשקת דאודורנט לעור רגיש ב- 2 מיל ₪
פרסום בתנועה: תחנות אוטובוס ממותגות ייקחו את ערכי המותג לרחוב
JCDecaux, החברה היחידה בעולם המתמקדת בפרסום חוצות על תחנות אוטובוסים מציעה למפרסמים למתג תחנות אוטובוס עם ויזואליות המותג שלהם. איכות המתקנים החדשים שהותקנו ע"י JCDecaux בת"א, בעקבות זכייתה במכרז של עיריית תל אביב-יפו מעוררת עניין רב. המפרסמים רוצים שהפרסומות שלהם יבלטו ויצליחו להפתיע את הצרכנים