רשת הבוטיקים "BONITA" מעלה סדרת קירות ענק כחלק מקמפיין עונת אביב-קיץ 2010 בהשקעה של כ-450,000 ₪, באמצעות חברת "ברעם". הסדרה הכוללת 4 קירות ענק מופיעה על גבי מתחם תנובה המשקיף אל נתיבי איילון, בכיכובה של הדוגמנית הבינלאומית הריקה פרננדה
רשת הבוטיקים "BONITA" מעלה סדרת קירות ענק כחלק מקמפיין עונת אביב-קיץ 2010 בהשקעה של כ-450,000 ₪, באמצעות חברת "ברעם". הסדרה הכוללת 4 קירות ענק מופיעה על גבי מתחם תנובה המשקיף אל נתיבי איילון, בכיכובה של הדוגמנית הבינלאומית הריקה פרננדה
הדוגמנית שירלי בוגנים תוביל את קמפיין מותג הנעליים והתיקים של רשת נעלי "לאפייט", "Lafayette Italy" לשנת 2010-2011. החברה תשיק קמפיין בשווי של 1.5 מיליון שקלים תחת המותג "Lafayette Italy" שידגיש את הבינלאומיות, האופנה והאיכות בתיקים ובנעליים האיטלקיות
לרגל האביב ולקראת הקיץ, משיק מותג דאב מבית יוניליוור קמפיין חדש לסדרת הדאודורנטים המרעננת, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, בהשקעה של 1.5 מיליון ₪. הקמפיין החדש, מציג את הדאודורנטים של דאב ובמרכזם את סדרת GO FRESH הכוללת מגוון מוצרים בשלושה פורמטים – ספריי, רול און עומד על הראש וסטיק המוצעים בניחוח מלפפונים ותה ירוק או בניחוח אשכולית ולמון גראס ומעניקים הגנה ממושכת ורעננות לאורך כל היום
מותג ההלבשה התחתונה FEMINA מעלה קמפיין טלוויזיה לקיץ 2010 בכיכובה של פרזנטורית החברה
תערוכת סיום קורס קופירייטרים של "הבצפר" – ביה"ס של חברות הפרסום, היו העילה להתכנסות של בכירי ענף הפרסום בישראל, אשר הגיעו לבחון את עבודות הסטודנטים שסיימו את לימודיהם. בטקס שהתקיים ב"סטוקו" בתל אביב הוכרזו הזוכים בעבודות: אבישי לרנר אשר עשה קמפיין לסטודיו C ועבודתו זכתה במקום הראשון ונתן מלמדוב שזכה במקום השני במודעה שעשה לאתר מיני ישראל
עיריית תל־אביב-יפו יצאה בקמפיין הסברתי לרכיבה בטוחה ולהדגשת השימוש בשבילי אופניים רק עבור רוכבי האופניים. במסגרת הקמפיין מזמינה העירייה את תושבי העיר ליהנות ממערכת של מעל 100 ק"מ שבילי אופניים בעיר, שהוקמה במיוחד לנוחיות מירבית במרחב הציבורי, לבטיחותם של רוכבי האופניים והולכי הרגל ולהנאתם. שבילים אלו מתוחזקים ומסומנים ע"י העירייה לרווחתם של רוכבי האופניים