בימים הקרובים ייפתח המחזור הראשון במתחם בבני ברק. לאחר עשרות פגישות ייעוץ למתעניינים ובעקבות היענות גדולה בקרב הציבור החרדי, פתיחת הקורסים תתקיים החל מה-12.05. בהמשך לפעילותו של הבצפר, שהפך להיות בית הספר המוביל ללמודי פרסום ושיווק, להכשרת כוח אדם בענף הפרסום, נפתח מרכז ללימודים מעשיים למקצועות התקשורת למגזר החרדי

קרא עוד...

מנכ"ל סוכנות הפרסום הבינלאומית C102 אלעד שניאור ואחד מאנשי הקראייטיב המוערכים כיום, נתבקש ע"י נשיא קרן הכישרונות הפורטוגזית – The Talent Foundation לסייע בהשקת קמפיין גיוס כספים בפורטוגל ובעולם כולו למען החברה הפורטוגזית

קרא עוד...

לאחר שהצליחו לגייס למעלה מ-3 מיליון דולר בשנים האחרונות, בין השאר, להקמת "בית החלומות" לילדים בסיכון בחיפה, יוצאת ויצו אוסטרליה בקמפיין נוסף, אותו מובילה סוכנות המיתוג והפרסום הבינלאומית C102, בראשותו של אלעד שניאור. מטרת הקמפיין היא לגייס 2 מיליון דולר לשדרוג מעונות היום של ויצו בחסות ויצו אוסטרליה והוא פונה לקהילת התורמים הגדולה של יהדות אוסטרליה. הקמפיין יושק בו-זמנית בכל הערים המרכזיות, ביניהן מלבורן וסידני, בימים הקרובים

קרא עוד...

שלב השיפוט בתחרות קקטוס הזהב, תחרות ענף הפירסום הישראלי, נמשך יומיים והסתיים היום. כ- 40 שופטים מנהלי קראיטיב ממשרדי הפרסום ומנהלי קראיטיב עצמאיים שפטו במשך יומיים, 695 עבודות שהוגשו לתחרות קקטוס הזהב 2010. השופטים דרגו ביום הראשון את הפיינליסטים שיעלו לשלב הבא. סה"כ דורגו 275 עבודות כפיינליסטיות. ביום השני נבחרו מתוכן, העבודות שיקבלו פסלוני זהב, כסף וארד באירוע קקטוס הזהב 2010

קרא עוד...

חברת "ביובי שדה אליהו" משיקה בימים אלו קמפיין נרחב במטרה להעמיק את המודעות הציבורית למותג "ביו-תות" ולתמוך במגדלי התות שדה אשר משתמשים בהדברה ביולוגית משולבת ובשירותי הפיקוח של החברה. מטרת הקמפיין שיצא בימים אלו לדרך, באמצעות גד השדה, חברה לאסטרטגיית אינטרנט בשיתוף בלומברג דוברות ויח"צ, וכלל הקמת אתר אינטרנט בנוסף לפרסום נרחב באמצעי התקשורת הארציים, היא להגביר את המודעות הציבורית למותג "ביו-תות", להסביר לצרכנים מה משמעות המותג ולוודא שהצרכנים יודעים לזהות את המותג באמצעות המדבקות המקוריות הנושאות את שם החברה

קרא עוד...

רשת אופנת "קרייזי ליין" עולה בקמפיין קיץ 2010 , בכיכוב הפרזנטורית החדשה גלית גוטמן, באמצעות "מקאן בוטיק" מקבוצת מקאן-אריקסון. הקמפיין בהשקעה כוללת של כ-5 מיליון שקלים. 3 מיליון שקלים הושקעו בקמפיין טלוויזיה בן 6 סרטונים

קרא עוד...

חברת "אלדן" יצאה בקמפיין פרסומי (ביום העצמאות כולנו ישראלים כחול-לבן) בצירוף חולצות "כחול לבן" המיובאות דווקא מטורקיה. צביקה ליברמן, מנהל איגוד הטקסטיל בהתאחדות התעשיינים מגיב בחריפות לקמפיין חברת אלדן המתפרסם בעיתונים

קרא עוד...