גבי רוטר, מנכ"ל משותף של קסטרו הודיע היום: "אנו מתחילים בימים אלה במהלך שיווקי חדש לקטגוריית הג'ינס תחת הסלוגן:The dark side of the blue במטרה לחזק ולתמוך בקטגוריית הג'ינס בה יצרנו בידול, התמחות ומובילות"
גבי רוטר, מנכ"ל משותף של קסטרו הודיע היום: "אנו מתחילים בימים אלה במהלך שיווקי חדש לקטגוריית הג'ינס תחת הסלוגן:The dark side of the blue במטרה לחזק ולתמוך בקטגוריית הג'ינס בה יצרנו בידול, התמחות ומובילות"
הכוכבת הבינלאומית, מורן אטיאס, נבחרה כפרזנטורית למותג היוקרתי- Zuri- Jewelry&Watches המושק בימים אלה בישראל יחד עם פתיחת החנות המעוצבת ב"סי אנד סאן". מורן תקבל כ-50,000 $ ותככב בקמפיין שיעלה בשלטי חוצות ובמגזינים מובילים
עמותת משמר בעלי החיים בישראל הפועלת לצד משטרת ישראל באכיפת חוק צער בעלי חיים ומניעת הזנחה והתעללות, חברה אל המכללה לפרסום ACC ע"ש תרצה גרנות, המכשיר את דור העתיד של הקופירייטרים בארץ. הסטודנטים מקורס הקופי פיתחו עבור העמותה קמפיינים פרסומיים בהם תעשה העמותה שימוש למסע הפרסום להגברת המודעות לקיומה ופועלה
לאחר שבשנה האחרונה המותג עלית מקבוצת שטראוס מנהל תקשורת שוטפת עם צרכניו מעל דפי הפייסבוק באמצעות דמויות ה"עליתים". ולאחר הקמפיין שקרא לצרכנים להחליט על שמו של מוצר "וופלים או בפלות", לראשונה - פרסומת שנכתבה בוימה ושוחקה ע"י צרכנים אמיתיים. המהלך החדש למותג "שוקולד פרה", בהיקף של כ 4 מיליון ₪, יתחיל מחר בתשדיר של דקה וחצי שיחשוף את ההכנות למסע ב"מייקינג אוף", שישודר ב"ברייק הזהב" של תוכנית "האח הגדול" ערוץ 2
קמפיין פרסומי חדש לאתר "משרדיה", המשווק ברשת ציוד משרדי, מחדד את המאבק על לב הצרכנים בתחום הציוד המשרדי. הקמפיין, בעלות 700 אלף שקלים, בניהול משרד הפירסום למל-כהן יתמקד ביתרונות אתר "משרדיה". המסר הוא "צא מהאופיס כנס למשרדיה" במקום לממן שכר דירה יקר לחנויות, בלי שיטוטים בחנות, בלי קטלוגים מייגעים ובלי הסברים מורכבים בטלפון
חברת JCDecaux, בעלת הזיכיון הבלעדי לפרסום על גבי תחנות אוטובוס ומכווני תנועה בתל אביב יפו, עולה בקמפיין טכנולוגי ייחודי - משדרי Bluetooth אשר יותקנו לראשונה בישראל על גבי תחנות אוטובוס מיוחדות ברחבי תל אביב, מהם יוכלו עוברים ושבים להוריד תמונה עם הפרטים אודות פעילות בנק הפועלים בפייסבוק "פועלים סטודנטים בפייסבוק"
חברת "לילית קוסמטיקה" יוצאת בימים אלה בקמפיין טלוויזיה חדש משותף עם "סופר פארם" למוצרי הפנים של מותג האיפור האיטלקי PUPA . הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום "שמעוני פינקלשטיין" בתקציב מדווח של 100,000 דולר והוא יעלה בין התאריכים 28/10- 24/10 בערוצים 10,2,9 ו- 24